Hoppa till innehåll

Har Loop gett upp 3M teknologin till Hardy?


Sorush93

Recommended Posts

Avund är segerns baksida, flyordie.... ;)

Själv behöver jag bara kika in i min spögarderob för att småle belåtet.

Marlodge

Jag ler också när jag kikar in i min garderob Per, men jag tycker vi bör ta åt oss av kritiken. Jag mailar Gordon och Tomas nu och förklarar att nya jackor bör skyndas på. Gott nytt på er!
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag ler också när jag kikar in i min garderob Per, men jag tycker vi bör ta åt oss av kritiken. Jag mailar Gordon och Tomas nu och förklarar att nya jackor bör skyndas på. Gott nytt på er!

Det var nog första gången jag ser dig eller Per skriva något om att ta åt er av kritiken [emoji4]

Jag tror nog inte loop tjänar på att de som jobbar med loop beter sig på ett drygt/överlägset sätt. Jag tror det är många som bryr sig om Loop och vill att det ska gå bra men ibland är det rätt mycket snack och försvar från er sida. Låter ibland ungefär som att Loop är störst, bäst och vackrast och vi gör aldrig fel.

Väldigt mycket tal om oseriösa återförsäljare som rear ut era grejer men det är nog inte bara dessa återförsäljares som ska alltid ska hängas. Utan ni har nog också rätt mycket i det hela.

Jag hoppas verkligen ni får fram sjukt grymma grejer [emoji4] som många och även jag vill ha.

Ha det bäst!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Rickard, jag hoppas verkligen inte att jag ger ett överlägset intryck. Det är verkligen inte jag. Däremot så förekommer en del beska kommentater som jag svarar på. Dessa svar kanske inte alltid präglas av ödmjukhet. För övrigt så tror jag vi förstår varandra. Allt gott!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Rickard, jag hoppas verkligen inte att jag ger ett överlägset intryck. Det är verkligen inte jag. Däremot så förekommer en del beska kommentater som jag svarar på. Dessa svar kanske inte alltid präglas av ödmjukhet. För övrigt så tror jag vi förstår varandra. Allt gott!

 

Det kan jag verkligen bekräfta att Staffan är allt annat än en överlägsen typ då jag träffat han "live" vid 2 tillfällen.

En riktigt  ödmjuk och trevlig kille är vad han är.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Visst är Staffan och de andra som som jag vissa är kompis med trevliga... Men det är extremt mycket snack och väldigt lite verkstad nu som det verkar och jag inte är inte sen att påpeka mina vänner där det :) De jobbar nog hårt för ro iland det hela.. För egen del har alla tokdåliga prylar på -90 talet förevigt förknippat märket till Konsum... ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För fem år sedan var företaget försatt I rekonstruktion. Nu har vi flera spöserier, rullserier och ett linprogram. Allt av bra kvalitet. Kläder har kommit och mer kommer det. Väskor och flertalet accessoarer vet jag ligger i pipelinen. Vadare har vi diskuterat fram och tillbaka. Vi har bindmaterial och ett team worldwide, starka finansiärer och en massa knowhow. Det kommer prylar, just nu råder wysiwyg!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det går inte lika fort att bygga som rasera och den återhämtningen som är i antågande är nog mer än välkommen av många trots det eviga tugget som verkar engagera många,nöten blir väl att få förtroende hos butikerna som inte vill lägga gammalt bakom sig...tyvärr drabbar det oss konsumenter som gärna vill klämma och känna på prylarna och får långt att åka för att hitta grejerna...förväntningarna är höga och jag hoppas 2015 bjuder på det som lovas...tummen upp//

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kims produkter var bra. Min Jaws sålde jag i höstas. Det enda som inte var bra med den var muddarna som lossnade. Men allt går framåt, så även detta. Min nya vadarjacka har jag inte hårdtestat pga det fina vädret i sommar. Den känns rejäl och är snygg, så långt har jag kommit.

Jag har en Jaws jacka som jag är nöjd med förutom att kardborren i vänstra ärmen har blivit slapp och släpper hela tiden. Verkar vara på gummisidan där "hullingarna" inte har tillräckligt grepp. Har du någon koll på om detta går att åtgärda?

Eller ska man skaffa ny jacka? det är ju supertrist att behöva irritera sig på ärmen när man ska irritera sig på dåliga kast istället:)

Har förövrigt bara Loop spön (ca 8st) och Loop rullar (ca 7st) och tycker de funkar super tillsammans med att jag vill gärna köpa svenskt.....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Har fiskat (och landat) Chinook lax i B.C med min Cross S1 14 fot #9(se profilbilden). Spöt går som en dröm, ibland blir det annorlunda kast men det är inte spöts fel.....

Loop gör bra grejer, inget snack. Och både spöna och rullarna är djävligt snygga!

 

Lars

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har en Jaws jacka som jag är nöjd med förutom att kardborren i vänstra ärmen har blivit slapp och släpper hela tiden. Verkar vara på gummisidan där "hullingarna" inte har tillräckligt grepp. Har du någon koll på om detta går att åtgärda?

Eller ska man skaffa ny jacka? det är ju supertrist att behöva irritera sig på ärmen när man ska irritera sig på dåliga kast istället:)

Har förövrigt bara Loop spön (ca 8st) och Loop rullar (ca 7st) och tycker de funkar super tillsammans med att jag vill gärna köpa svenskt.....

Limma på en strip med hakar av annat material. Alt klipp bort stroppen och kör utan. Enkelt att åtgärda för den händige. Vet inte om de behövs en gång. Jag störde mig mest på dem när de hängde löst och fastnade i linan. Jackan är ju kanon i övrigt.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Limma på en strip med hakar av annat material. Alt klipp bort stroppen och kör utan. Enkelt att åtgärda för den händige. Vet inte om de behövs en gång. Jag störde mig mest på dem när de hängde löst och fastnade i linan. Jackan är ju kanon i övrigt.

Håller med att jackan är kanon. Har testat den hårt i störtregn och den höll tätt vilket min kompis jacka inte gjorde:)

Som du säger så är det bara irriterande att flärpen hänger och dinglar när man ska strippa lina. Ska kolla om det går att limma på några hakar på stroppen....

 

Lars

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...