Report
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Har ett Vision XO graphene 9’7 fot klass 7. Knappt använt. Pm för intresse!
-
By Martinrutger · Posted
Läs om solens aktiviteter! -
Det kan absolut el möjligen va helt rätt... Men har själv inte upplevt något norrsken nedanför Dalälven sen förr... kanske har varit knappa tendenser till det.. Det jag undrar är varför det blivit mer senaste 7-10 åren... Alla nya extremfenomen har klassats hitintills som global uppvärmning el klimatförändring men inte just detta..
-
Någon hade skickat ett meddelande angående en lina, meddelandet är borta så jag kan inte svara. Skicka meddelandet igen tack.
-
Jag noterad också att det var stor skillnad med greppet. Vikten säger ju inte så mycket om hur ett spö kommer att kännas i verkligheten. Mina bästa spön är inte dom lättaste på marknaden. Sedan har jag sett att många spön är tyngre än siffrorna ifrån tillverkarna när man lägger dom på vågen. Det är säkert som du säger att största skillnaden upplevs när man börjar kasta tyngre linor. Men för nötande efter havsöring så kan det ju vara en fördel också. Om det hjälper till att slappna av greppet under kastandet.
-
Det kommer rullar också. Det var dem som Christer pratade mest om när han berättade om Solid Tackle. Tydligen har de en ny, unik broms.
-
Jag tänker att det är främst i högre klasser som det gör skillnad? Sen gör det ju en del för vikten med även om det hamnar på ett ställe där man kanske inte tänker på det så mycket? Skillnaden mellan ett S1 med eller utan är ju 91 gram vs 116 gram om man kikar på 590 modellen. Gillar att man gjort 696 och 796 femdelade med. Det tillför.
-
Ser ju lite intressant ut. Loop har ju prövat men det sålde väl inte så bra? Overgrip kan vara skönt men det behöver bytas då och då och kan bli kallt när det suger upp vatten. Hade varit intressant att prova ett spö i klass 9-10 med det greppet.
-
-
Ämnen
-
Images