Hoppa till innehåll

Sanci

Recommended Posts

Startar en ny tråd då den "gamla tråden" dött ut men ett fortsatt intresse för en ny omgång att skicka runt lådan/lådorna i vårt avlånga land för att skänka & finna nya material att binda med.

Det går till så att man skriver här i tråden om man vill vara med, man placeras sedan på listan i turordning.

Jag uppdaterar listan allteftersom jag ser att personen fått och skickat vidare lådan.

Hur går detta till?

Det finns två lådor med bindmaterial, vill man ha något ur den tar man det, vill man lägga till något så gör man det. Sedan skickar man vidare den till nästa person.

Den person som har lådan skickar PM till nästa i kön angående adress. Eller om man har framförhållning och förbered innan man fått lådan.

Tänk på att inte hålla lådan längre än 2 veckor och kontakta nästa person på listan i god tid. Om det uppstår svårigheter att komma i kontakt med personen efter dig i turordningen så kontaktar man nästa person på listan.

Här kommer listan på dem som deltar:

1# Sanci

2# Schweizar'n

3# Getting_closer

4# Betong81

5# Roys flugor

6# issus

7# Torstenssonlax

8# Flugfiske är livet

9# marr

10# Shaun

Vi fyller på listan efter hand ;)

Redigerad med Sanci
  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har tyvärr haft jätte mycket att göra sista tiden. Men LOVAR att lådan postas imorgon.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ah, fick mail av Getting_closer för några dagar sedan ang adress o antog att den inte va så långt bort då. Men ta din tid, Getting_closer, ingen brådska så för min del nu blir det ändå intensivt havsöringsfiske någon vecka (minst) framöver! :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...