-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Sitter nästan alltid en märla som upphängare på min tafs, oftast en kobberbassen eller nån variant med ryggfilm. Tycker de ofta tar på den även under sommaren.
-
By Troutdreamer · Posted
@BigsalmonTjusigt!! 👏🏻 Tack för all input. Hur bär ni den när ni fiskar, är det med magnetfäste på ryggen? -
Kör oxå med large, synd bara att vågarna inte är mer exakta. Har provvägt min håv, mellan 1-2 kg visar vågen 1-2 hg för mycket, mellan 2-3 kg, 2-1 hg för mycket, mellan 3-4 kg börjar den visa rätt. Har markerat 2 kgs på min håv så jag vet när jag spränger 2 kgs vallen med Harr🙂
-
Medium är lagom upp till 4 kg typ, kanske lite till om du ska slå fisken i skallen.
-
Jag köpte en L. Jag vill inte hålla på och trixa när jag har drömöringen på kroken. Förra veckan håvade jag en sexkilos lax själv, utvadad i strömmen och det var inga större problem.
-
Jag hade en small. Den var väldigt liten i öppning och lyckades inte näta en båge på 2,5kg, polaren fick ta sin hov och hjälpa till. Medium vet jag inte hur stor den är.
-
-
Ämnen
-
Images
-
1By leijonflies,
-
0
-
0
-