-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Tack för försöket att hjälpa till. Sidan är inte uppdaterad och linorna är slut i lager. Jag har finkammat internet och den gamla finns inte. Jag har till april på mig, sedan får det väl bli en ny predator om ingen frälsare visar sig.
-
Då ingen har kunnat svara på min fråga angående swingvikt så får jag svara själv. Jag beställde en #6 som kom idag. Nu har jag bara känt på spöet inomhus och så, men swingvikten kändes låg och bra. provade att montera en Danielsson rulle f3w 2-6 vilket kändes bra. Ev så kanske det ska vara en ännu lättare rulle. Spöet kändes lätt och skönt i handen. Byggkvalite kändes bra. Ingen lyx , men klart godkänt. Plasten är kvar på korken. Men korken ser ut att vara av bättre kvalite jämfört med andra Vision spö som jag har känt på. Men man måste ju ut och provkasta snart. Har 3 st linor att prova. SA MPX. #6 SA Sonar Titan sinktip #6 SA Wetcel #6
-
Halo runt månen här på Orust ikväll... riktigt vackert. ska ta mig en kvällspromenad extra nu faktiskt och bara njuta lite i månskenet Canon Eos 1DX med 16-35mm 2,8L vid 16mm. P läge, mätte ljuset på månen och sen luta jag kameran mot båten och klicka av med 3 sekunders fördröjning. ISO 320
-
By marcuskarljohansson · Posted
"Mayflyhour" handlar om när det tornar upp spännande saker i horisonten och en klassisk väntan på att snålblåsten ska lägga sig. -
Hej! Är det någon som har en Vision Subzero Jacket i storlek L (40, 60 eller 80g) som vill sälja?
-
Vision Cult 8’ #5 i perfekt skick. Riktigt vackert spö som passar perfekt i mindre vatten med större fisk. Jobbar djupt och fint med snabb återhämtning, väldigt lätt och känns lättare än en femma. 1700:- +frakt
-
Hej, Söker ett sage z axis klass 9. Hör gärna av dig om du har ett eller känner någon som ska sälja.
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-