-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Helt ny! Aldrig varit i vatten. Pris: 390 inkl inrikes frakt (brevporto) Kan skickas rekommenderat med då betalar köparen det. Skicka PM vid intresse 👍
-
Knappt använd i mycket gott skick. Pris: 370 inkl inrikes frakt (brevporto) Kan skickas rekommenderat med då betalar köparen det. Skicka PM vid intresse 👍
-
By Cjlstockholm · Posted
Skriv i pm Patrik specificera också Jag svarar imorgon har lagt mig Med vänlig hälsning, Calle -
Den är lite större än jag tänkt mig, så den är din om du vill ha den, @Christian1971
-
By DagensDick · Posted
http://djskriftstalleri.com/2021/04/17/flugfiskepremiar-i-bergslagsskogen/ -
Säljer av några ryggsäckar Hglöfs OXO 650, 700kr Lundhags Kampei, 600kr Haglöfs stolsryggsäck 400kr Finns i Eskilstuna, kan skickas mot fraktkostnad.
-
By Christian1971 · Posted
Om inte Bigsalmon slår till så kanske jag är intresserad...vad kostar frakten? -
Säljer 1 par Vadare-Vision-IKON ZIP King STKFT Storlek Medium Kingsize Använts sparsamt - alltid blivit avspolad efter användning - förvarats hängande i förrådet. Grusskydden har en hake att fästa i kängan. (Se bild.) Gummibanden på dessa har torkat. Små gummipartiklar från dessa kan fortfarande lossna. Har borstat och dammsugit bort det mesta. Har vänt vadarna ut och in och fyllt med vatten. Inget läckage, de är helt täta. Jag är 174 cm lång - runt magen 108 cm - skrevet ner till foten 82 cm, uppmätt i tunn klädsel. Min Skostorlek 43. Hittar ingen info gällande vadarnas mått-specifikation. Mätt upp följande riktvärden: Total Längd; Från överdelen till foten ca 135 cm Från ”skrevet" ner till foten ca 80/81 cm Vadarkängan jag använt är GL Crosswater st 11. Innesulans längd är 30 cm. Pris 500:- + ev. frakt 122:- (postpaket inrikes max 3 kg medium Betalas via Swish
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts