Jump to content
Edgeforum

Andra användare på mitt konto.

Recommended Posts

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fan... det måste ha varit detta som var jormas förbannelse! Karlstackarn är oskyldigt dömd!! Typ nitton gånger!!!!!

Måste bara kolla om jag blir inloggad som Sasse, isf kutar jag ut och kollar om jag kastar 125m med mitt klass 2!   

Har nu loggat ut och in på mitt vanliga alias igen   fan vad skumt 

Posted Images

Jag är inte så nyfiken av mig så du kan vara lugn men det är ju inte ok. att helt plötsligt vara inne på andras "konton".   :excl:

Något för er moderatorer att fixa!!!   :ph34r:

Hehe nä, jag tror inte någon skulle göra/skriva något. Men ändå. Det känns inte okej :) 

Sluta surfa på suspekta sidor ;)

Edge är den mest suspekta sidan jag surfar på ;) 

Jag har blivit inloggad 2ggr på ditt konto, fast jag loggat ut och in som mej igen..?

Ångrar bittert att jag inte sänkte priset på din Vanquish rulle till 700:- för att sen logga in som mej själv och köpa den...

Det stod en annans användarnamn istället för Ozzy nyss . Är Edge hackat ???

Skumt ja... Dom får fan fixa. 

Jag har blivit inloggad 2ggr på ditt konto, fast jag loggat ut och in som mej igen..?

Ångrar bittert att jag inte sänkte priset på din Vanquish rulle till 700:- för att sen logga in som mej själv och köpa den...

Haha vad sjukt.. Men ja, det är ju bland annat sånt som någon skulle kunna göra. :D

Men det står ju rätt många uppgifter till höger och vänster i en mail bla. 

Som någon skulle kunna utnyttja. 

Tur att flugfiskare är relativt pålitliga iaf ;):D 

Skumt ja... Dom får fan fixa. 

Haha vad sjukt.. Men ja, det är ju bland annat sånt som någon skulle kunna göra. :D

Men det står ju rätt många uppgifter till höger och vänster i en mail bla. 

Som någon skulle kunna utnyttja. 

Tur att flugfiskare är relativt pålitliga iaf ;):D

Då säljer du rullen till mig som tack!!??  :wub:  :P

Jobbigt att hålla koll på alla olika trollkonton man har ;)

Andra gången på ett par dgr som det händer att andra användare blir inloggade på mitt konto. 

Vad händer?? Känns inte okej. Fixa.

Personlighetsklyvning? Skaffa ett eget konto åt 'Johanna' så blir det mindre förvirring.  ;)

Japp. Jag blir automatiskt inloggad som Jflyfishing stup i ett..liksom fler andra här också verkar bli..?

Som sagt, det var jag som skrev detta under mitt riktiga login, men blev utbytt till Jflyfishing när jag postade det..

Men på riktigt? Vad är problemet Edge???? 

Som ni såg, så skrev Tansbuan från mitt konto. 

Och jag noterade att jag inte heller har några meddelanden kvar. 

Får jag tillbaka dom ens?

Vi får se vad mäster Niclas L säger om detta. Jag ser ju att dina(?) inlägg kommer från samma IP-adress som Tansbuans. Så är det inte du som varit lite väl generös med inloggningsuppgifter eller Tansbuan som råkat knappa in "precis fel" när han loggat in... så är det ju något som är lite fel.  :wacko:

Vi får se vad mäster Niclas L säger om detta. Jag ser ju att dina(?) inlägg kommer från samma IP-adress som Tansbuans. Så är det inte du som varit lite väl generös med inloggningsuppgifter eller Tansbuan som råkat knappa in "precis fel" när han loggat in... så är det ju något som är lite fel.  :wacko:

Bowmore, Kent.flyfish och Tansbuan är dom jag VET om som hamnat på mitt inlogg. Kan säkert va fler ju..  :blink:

Bowmore, Kent.flyfish och Tansbuan är dom jag VET om som hamnat på mitt inlogg. Kan säkert va fler ju..  :blink:

Även Hi-Lo, fick pm från honom när jag var inloggad som dej, (pm,et kommer upp automatiskt så jag kunde inte undvika det då jag trodde det var till mig..)

Jag har pratat med Niclas L på telefon nu. Rekommendationer är att tömma cachen i browsern. Förstod jag riktigt är detta ett Internet Explorer-problem. Chrome sköter det bättre. Men han håller på med det för att få det "forcat" inifrån... tror jag han sade.