Hoppa till innehåll

Midjevadare


sutcher

Recommended Posts

Tjenare Petterson

Tittade på Hilevels hemsida. Vad innebär "vattenavvisande dragkedja". Är den helt tät? Och om du jämför med Simms: Fördel mot nackdel? Hur är storlekarna? Normalt har jag storlek large. 182cm och 75kg. Fötter i storlek 44. Jag undrar för att jag har ett par vadare som läcker mer och mer.

MvhTobbe

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tjenare Petterson

Tittade på Hilevels hemsida. Vad innebär "vattenavvisande dragkedja". Är den helt tät? Och om du jämför med Simms: Fördel mot nackdel? Hur är storlekarna? Normalt har jag storlek large. 182cm och 75kg. Fötter i storlek 44. Jag undrar för att jag har ett par vadare som läcker mer och mer.

MvhTobbe

Titta på Hs Import där ser du storleks tabell.
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vilken av modellerna menar du? Jag syftar på denna:www.hilevel.se/aquaz-vadare/aquaz-midjevadare.html

Invändig ficka på dessa.

Jag tycker passformen är väldigt bra, men storlekarna är väl tilltagna. Har man medium ska man absolut inte köpa large, då blir det vanliga vadare så att säga. Minus hängslen så det blir bara jobbigt

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tackar för tipsen! Noterar att Aquaz har två olika modeller i samma prisklass (ca), gissar att det är utgående modell och efterföljaren till densamma. Ser också att Scierra har ett par som just nu är nedsatt kraftigt..är det dessa du har Troutman?

 

http://www.fiskebutiken.nu/index.php?main_page=product_info&products_id=218

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...