-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Har en coastal 6 a i nästan nyskick. Önskar byta mor en 5 a fast interm Mvh Tobias
-
Spö: Vision "Big Daddy" 9' fot klass #9 Rulle: Vision "Valu" #7/8 Lina: Vision "Big Mama" #9 slomo/intermediate (är inte säker) + backing Säljes som kit men kan övertalas. 1800kr + frakt finns i Västerås
-
Jag lyckades köra av skeddan på utombordaren idag, typ 4-5cm, nån som vet hur man bäst reparerar den? Har läst att d kanske skall gå att svetsa? Mvh / K
-
By salvelinus · Posted
Einarsson Invictus 10/12 i bra skick, några små märken i färgen men inga skador. Inkl 300m braidbacking och 50lb skjutning (Loop Shooter). Pris: 5000:- inkl frakt! Svar med PM! -
GL 4D Flytbody 23gram utmärkt skick 300kr frakt 20 GL PT compact rtg okapad Im/2/3 9,3m 27gram 300spänn frakt 20 Rio body halmgul/grön F/Im 22,7gram 300 spänn frakt 20 Byten kan tänkas, isåfall bodys vägande 475-500 grains - kom med förslag SVARA inte här utan i PM thanx /L
-
Har en 425grains FF som jag letar efter en likadan fast tyngre uppemot 500grains. Kan ev tänka mig en F1 eller ngt annat förslag. Linan i toppskick såklart. Pm:a förslag /Leif
-
Körde en sink5 och gäddfluga. Sen vänta tills du kommit ner ordentligt. Och börja fiska hem. Är hajen där och aktiv så äter de ALLT och det går inte att misslyckas. Det var hugg VARJE kast tills vi flyttade på oss. Men är det för mycket ström så blir det nog svårt. Igår var det ingen ström alls första timmarna. Men senare sista timmen så gick det inte ens nästan att komma ner längre.
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts