-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Har en coastal 6 a i nästan nyskick. Önskar byta mor en 5 a fast interm Mvh Tobias
-
Spö: Vision "Big Daddy" 9' fot klass #9 Rulle: Vision "Valu" #7/8 Lina: Vision "Big Mama" #9 slomo/intermediate (är inte säker) + backing Säljes som kit men kan övertalas. 1800kr + frakt finns i Västerås
-
Jag lyckades köra av skeddan på utombordaren idag, typ 4-5cm, nån som vet hur man bäst reparerar den? Har läst att d kanske skall gå att svetsa? Mvh / K
-
By salvelinus · Posted
Einarsson Invictus 10/12 i bra skick, några små märken i färgen men inga skador. Inkl 300m braidbacking och 50lb skjutning (Loop Shooter). Pris: 5000:- inkl frakt! Svar med PM! -
GL 4D Flytbody 23gram utmärkt skick 300kr frakt 20 GL PT compact rtg okapad Im/2/3 9,3m 27gram 300spänn frakt 20 Rio body halmgul/grön F/Im 22,7gram 300 spänn frakt 20 Byten kan tänkas, isåfall bodys vägande 475-500 grains - kom med förslag SVARA inte här utan i PM thanx /L
-
Har en 425grains FF som jag letar efter en likadan fast tyngre uppemot 500grains. Kan ev tänka mig en F1 eller ngt annat förslag. Linan i toppskick såklart. Pm:a förslag /Leif
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts