-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Michelin är den bästa gummisulan jag testat när det gäller grepp utan dubb. Fram till gummisulors begränsningar. Dock är sulan så mjuk så flera dubbar, i alla fall för mig ryker under vadandet (beroende på underlag såklart).
-
Obs! Detta är samma slags pistoler som används vid film inspelningar, ej blandas med riktig pistol, samlare och jägare är kunderna vi främst säljer till. Vid beställning så kontakta oss och du får ett Swish-nr och efter betalning så är leveranstiden 5-7 dagar, nytt och oanvända i vapen väska med rengörings borste och manual. Glöm inte att uppge din adress. Din leverans skickas inrikes och frakt ingår. Mail: hitechprox@protonmail.com (Mail med frågor om det går att ordna riktiga pistoler slängs direkt, även oseriösa mail som prut eller likn) Kaliber: 9 mm PAK Magasin storlek: 6 En ask ingår med 50-st knallskott, mer finns att tillgå. Video
-
By BertKarlsson · Posted
Hej Jag bor i Piteå, och undrar om det finns något ställe utanför Piteå i bottenviken där man kan fiska havsöring? var, när, hur? tacksam för svar -
By pavloshundar · Posted
Ett ”måste” för alla splitcane älskare som sällan finns ute till salu... Classic rods and rodmakers av Martin J. Keane. Boken är i mycket fint skick. Signerad och tryckt i 1000 exemplar. 1250:- inklusive portokostnad. Sänd ett PM om intresse. -
By fluedengern · Posted
Her er en sjelden mulighet! Et must for Ari't Hart samleren. Bok limitert til 999 nummererte eksemplarer, utgitt i 2009. Gir oversikt over mange av Aris ikoniske rullar, og informasjon om hver modell. Gir også info om hvordan man kan skille originale Holland-produserte rullar fra danske kopier. Har igjen ett eksemplar som er uåpnet. Serienummer vites derfor ikke. Selges for 850,- + frakt (fra Norge) -
Då tycker jag det låter som att en #5 skulle komplettera samlingen bra om du tänkte göra dig av med #6 Men får du bra deal så är väl en 6a inte helt åt skogen, men personligen skulle jag valt en 5a för att få lite spridning i garderoben.
-
Med den storleken på fisk och strömmande vatten hade jag satsat på 0,23mm. Jag hade inte gått under 0,20mm under några omständigheter... inte med den krokstorleken i alla fall...
-
By fluedengern · Posted
Jeg har två städ i överste skiktet og selger det ene. Petitjean Swiss Master med den solide og stabile pedestal-basen. Städet er sparsomt använd i én sesong, och är i mycket godt skick. Komplett med alle esker och tilbehör. 5000,- + frakt från Norge (vi kan dele fraktkostnad).
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-