Jump to content

Recommended Posts

Posted

Under hösten har jag smyglanserat min nya sida http://www.careofbaits.com

En marknadsplats för handgjorda fiskeprylar, allt från flugor till spön, beten, ismetevippor, riggar osv. Allt som hör fisket till.

Jag håller endast med tjänsten och säljer inga egna prylar, utan det är tillverkarna själva som får skapa ett konto och lägga upp sina produkter.

När man lägger en beställning med produkter från flera olika tillverkare så delas ordern automatiskt upp och skickas till rätt säljare. Varje säljare gör sedan upp betalning och leverans till kund.

Jag saknade en sida som samlade alla duktiga betesbyggare och underlättar för mig som kund att hitta det jag vill ha. Så jag hoppas under våren kunna locka in fler säljare så att utbudet utökas.

Här inne har vi ju fantastiska hantverkare som bygger spön, håvar, knivar, binder flugor, vilket självklart skulle passa på sidan. Jag gör gärna om kategorierna så att det passar bättre om någon har synpunkter.

Sugen att börja sälja? Gå in på http://careofbaits.com/bli-forsaljareoch börja sälja dina prylar vettja  cool.png

Under våren kommer fokus ligga på att få in ett gäng till säljare, och sedan dra igång marknadsföringen.

Kom gärna med synpunkter på om det är något som saknas, inte funkar osv.

Just nu upptäckte jag ett problem som uppstått där alla säljare kallas "xcx". Konstig bugg som kommer lösas så snart som möjligt  :P

Posted

För er som går in och kikar på sidan nu, så ser det väldigt tomt ut. Det är så klart det jag vill råda bot på, med hjälp av fler säljare, så det är där fokus ligger nu under våren.

Posted

Kanonsnyggt Robin! får man föreslå att du lägger till en flik för flugor. finns ju många sjukt duktiga bindare som skulle passa perfekt på care of baits.

Posted

en presentation av säljare kanske? Tailarna och jiggarna vill man veta mera om. Vem som tillverkar. Och inte minst storlek på jiggarna!

• Like 1
Posted

en presentation av säljare kanske? Tailarna och jiggarna vill man veta mera om. Vem som tillverkar. Och inte minst storlek på jiggarna!

Instämmer helt!

Något blev fel i senaste uppdateringen, så presentationerna gömmer sig just nu. Jobbar på det :)

UniqueRods håller på med sin profil nu, så där kan man se lite hur det kommer se ut. Han ska skriva lite grann om sig själv bara, så man får en bild :)

http://careofbaits.com/component/marketplace/sellerprofile/311

Har även sagt till säljarna av tailar och jiggar att se över informationen, och skriva så mycket som möjligt :)

Posted

Kanonsnyggt Robin! får man föreslå att du lägger till en flik för flugor. finns ju många sjukt duktiga bindare som skulle passa perfekt på care of baits.

Glömde svara dig Jonas, men flugor finns självklart redan med. Jag la till fler underkategorier idag.

Skulle någon känna att det behövs kategori för flugaskar eller liknande fixar vi så klart det.

• Like 1
  • 5 weeks later...
Posted

du skulle försöka få med Speeds... Han har rätt kass smak på flugrullar och spökombos men binder grymt fina flugor ;)

• Like 1
Posted

du skulle försöka få med Speeds... Han har rätt kass smak på flugrullar och spökombos men binder grymt fina flugor ;)

Tack för tipset Jonas! Man kan ju inte vara bra på allt, men tar och kontaktar honom om flugorna  :D

• Like 1
  • 1 month later...
Posted

De senaste dagarna har det hänt mycket på sidan. Några nya säljare, och en jäkla massa nya produkter. Tyvärr inget på flugsidan, men jag hoppas att det är på gång.

• Like 1
Posted

Snyggt! Det här kommer bli kanon Robin, jag tror stenhårt på din idé :)

• Like 1