Jump to content
Edgeforum

Loop Wool HOOD Sweater

Recommended Posts

Någon som vet vart man kan köpa en sådan i Sverige eller Europa?

Kanske ngn som har en och kan tala om hur den är?

attachicon.gifLOOP+WOOL+HOOD+SWEATER-2239.jpg

Jag har flera, och de är grymma. Det är heller ingen hemlighet att Aclima gör dem, men i deras utförande är de inte lika snygga. Var bor du?

Jag har två Aclima. Loop saknar fickan på framsidan. Mitt favoritplagg när det är kallt....vid fiske eller vintercykling. Klarar lätt ner till -15 vid cykling, om man har en tunnare underställströja närmast kroppen och en skaljacka utanpå.

Edited by Hannu

Jag har flera, och de är grymma. Det är heller ingen hemlighet att Aclima gör dem, men i deras utförande är de inte lika snygga. Var bor du?

Några mil norr om Uddevalla, alltså västkusten.

Edited by Snoxam

Har ställt fågan till EL-GE i Götet om dom kan ta hem en. Det var det rådet jag fick av Loop.

Får se vad EL-GE svarar.

Sedan spelar det nog inte någon roll om Loops logga är ful eller inte. Går nog att ha under jackan ändå

Edited by Snoxam

Originalet (Aclima) är nästan en hundring billigare

Jo, jag såg det Hannu. Men tror jag hellre lägger till en hundring och " sponsrar " Loop

än att ge hela slanten till norrmännen :-)

Lägger så mycket pengar i Norge ändå när det gäller mitt fiske. Men får jag inte tag på en med Loop logga så får det nog bli en Aclima. Det är ju trots allt plagget jag är ute efter :-)

Jo, jag såg det Hannu. Men tror jag hellre lägger till en hundring och " sponsrar " Loop

än att ge hela slanten till norrmännen :-)

Lägger så mycket pengar i Norge ändå när det gäller mitt fiske. Men får jag inte tag på en med Loop logga så får det nog bli en Aclima. Det är ju trots allt plagget jag är ute efter :-)

Helt rätt!

Hade det stått Scott Flyrods på den hade jag lätt betalat det dubbla [emoji3]