Hoppa till innehåll

Var köper jag en reservuppsättning av BOA?


Bigsalmon

Recommended Posts

Ffm,Wittlock m.fl webshopar.

Vill du inte betala så gör en reklamation hos Boatechnologies, det är livstids garanti på boadelarna.

Jag fick hemskickat helt kostnadsfritt utan frågor, bara att fylla i reklamationsformuläret.

Men det är tillförlitligt, jag har bytt en gång på de kängorna jag köpte av dig, nu är det dags igen men det är hundratals fiskedagar bakom det slitaget.

Så två säsonger ska inte va något problem. Fast det är klart, ska man till Kola eller så känns det säkert bra med reservdelar i bagaget!   :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Men det är tillförlitligt, jag har bytt en gång på de kängorna jag köpte av dig, nu är det dags igen men det är hundratals fiskedagar bakom det slitaget.

Så två säsonger ska inte va något problem. Fast det är klart, ska man till Kola eller så känns det säkert bra med reservdelar i bagaget!   :)

Nej, det är så jag tänker. Jag tror på systemet, men när det väl går sönder är det inte lika lätt att åtgärda som ett par vanliga skosnören.

Kul att du fortfarande använder kängorna. Jag kände på mig att det var en bra modell! Synd bara att de inte finns i min storlek...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
4 hours ago Isoperla sa:

Har någon av er testat  BOA systemet i saltvatten ? Det verkar som gjort för att det ska bli problem-

I Öresund iaf,inte det saltaste vi har i landet men wiren är rostfri så det är slitaget som till slut knäcker den. 

Jag har bytt två gånger på fyra år tror jag det är, har kunnat se enstaka trådar som är av ganska lång tid innan den brister så det kommer inte som en total överraskning.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

12 hours ago Isoperla sa:

Har någon av er testat  BOA systemet i saltvatten ? Det verkar som gjort för att det ska bli problem-

Jag har använt mina en hel del på västkusten. Men de rostar inte. Finkornig sand som kommer in vid slingan närmast tårna verkar däremot vara det som verkligen äter upp wirarna. Den typen av sand kommer in var man än vadar, en stenig älv i norge eller västkusten.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...