Jump to content

Uppdatering av forumets mjukvara!

Niclas L
 Share

Recommended Posts

Då tycker jag åtminstone man ska försöka lägga in en text där som förtydligar skillnaden eftersom det är många som av misstag skriver där istället. Kan ju hända att någon skriver någon känslig information. :)

Edited by Einarsson

Jag vet inte om det här redan är utrett men när jag i inloggat läge trycker på ett ämne på startsidan kommer jag alltid till första inlägget. Jag vill som hände tidigare komma till det senast olästa. Hur går det att lösa?

11 minutes ago MathiasL sa:

Jag vet inte om det här redan är utrett men när jag i inloggat läge trycker på ett ämne på startsidan kommer jag alltid till första inlägget. Jag vill som hände tidigare komma till det senast olästa. Hur går det att lösa?

Tryck på punkten till vänster om ämnesnamnet så kommer du till sista olästa inlägget istället :)

1 hour ago Jonas sa:

Tryck på punkten till vänster om ämnesnamnet så kommer du till sista olästa inlägget istället :)

eller den lilla klockan på väster sida om inlägget. Då kommer du alltid till sista inlägget i tråden oavsett om det finns ett nytt inlägg eller inte ;)

Det kan ju hända att man har varit inne och läst senaste inlägget i en tråd och har det inte har varit inne någon och skrivit ett nytt efter du var där sist visas inte den punkten du hänvisar till. Punkten visas ju bara om det finns ett nytt inlägg i tråden som du inte läst.

:P

• Like 1

Man kan också klicka på den dansande Smurfen mellan framsidan och baksidan. Då hamnar man på den näst sista posten. Där finns Gargamel, om man vill hoppa tillbaks vill säga. Men inte hela vägen, bara lagom långt. Gör man fel raderas var tredje post så var lite försiktiga. Efter det kan man ansluta telefonen till en dator, funkar bara med HDMI's egna blåtandskabel. Vi den trådlösa routern kan man nu konfigurera telefonens BIOS. Uppdatera också Firmwaren och avsluta med att boota om precis allt, gärna grannens trådlösa nät också. Nu kan punkten dyka upp, men bara kanske. Funkade inte för mig. Jag har INGEN punkt heller Ismo ;)

• Like 2

Denna bild bör man se om man är i forumet och vill kolla olika trådar.

Märkningen till vänster med röd ring är den "punkt" som menas att det ligger ett oläst inlägg i den tråden.

Märkningen till höger med röd ring är den "klocka" som gör att du kommer till sista inlägget i den tråden.

Hoppas någon blev klokare :D

Namnlös.png

Edited by maxons
  • Like 2

1 hour ago maxons sa:

Denna bild bör man se om man är i forumet och vill kolla olika trådar.

Märkningen till vänster med röd ring är den "punkt" som menas att det ligger ett oläst inlägg i den tråden.

Märkningen till höger med röd ring är den "klocka" som gör att du kommer till sista inlägget i den tråden.

Hoppas någon blev klokare :D

Namnlös.png

Öhh! NEJ! ser inget sådant..sorry.

8 minutes ago Freak sa:

Hade inte du en ny dator på g? Eller vart det en begagnad från öststaterna:ph34r:

Jupp! har en..men det hjälper ej!  ..tror det är skit bakom ratten..SBR m a o.:blink:

• Like 1

• 1 year later...