Hoppa till innehåll

Edgeflyfishing skippar stöd för Tapatalk


Jonas

Recommended Posts

8 hours ago mcuz sa:

Upplever inte mobilsidan som seg på nått sätt. Dessutom är det väll bara en responsiv version av desktop -versionen av forumet, dvs samma CSS(er)? 

Helt rätt, det är en responsiv version. Separata mobilversioner har man ju tack och lov slutat med! 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om man nu skall skippa tapatalk för att visa reklam så vore det bra om bilderna visades!  På min mobil är det bara en massa gröna rutor :-(.

Snart blir det en unik användare mindre här om det inte blir bättre eller tapatalk kommer tillbaka. Som det är nu är det en trist upplevelse att läsa edge på mobilen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

14 minutes ago ante48 sa:

Om man nu skall skippa tapatalk för att visa reklam så vore det bra om bilderna visades!  På min mobil är det bara en massa gröna rutor :-(.

Snart blir det en unik användare mindre här om det inte blir bättre eller tapatalk kommer tillbaka. Som det är nu är det en trist upplevelse att läsa edge på mobilen.

Vi tar till oss av allt konstruktivt så fortsätt mata oss med sånt som behöver fixas så jobbar vi med det kontinuerligt.
Förklara gärna vad du menar med gröna rutor? vad surfar du med, modell/operativsystem? är det annonsbilderna som blir gröna eller alla bilder?

Det ligger självklart i vårt intresse att sidan ska fungera så bra som möjligt oavsett om man kör via mobil eller dator. 

Tapatalk är en absolut sista utväg iför oss just nu men det innebär inte att alternativet att slå på funktionen kvarstår. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har också haft bara grön/vita fyrkanter där bilder skall vara ( annonser ) sista dagarna.....

Samsung S7 mobil och webbläsare Chrome använder jag och nästan hela sidan är skit för mig.....

Är väl inne här på Edge ca 10-15 gånger per dag men blir det inte bättre än detta så går det ju inte att titta på sidan längre för nu är den riktigt riktigt dålig....

O jag som tyckte så mycket om sidan innan ni började ändra för ett par dagar sedan :-(

Mvh Erik 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Vi ska självklart se till att få till en användarvänlig sida så snabbt som möjligt. Mata oss bara allt ni kommer på så vi vet vad vi ska jobba med.

Är det någon som kör samma setup som inte har problemet? Jag kör iPhone + safari och då funkar det.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag använder mig av menyvalet Aktivitet uppe till vänster under Egeflyfishingloggan. Tycker det är ett kanonbra sätt att snabbt se och följa alla diskussioner man deltar i. Det går ju även att skapa egna aktivitetsströmmar så man får precis det man vill se men det har jag inte testat än. Kommer ni på smarta grejer som ni tycker förenklar användandet så tipsa gärna om den user feedback.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej nu tog jag Firefox och då funkar det mycket bättre så det verkar vara Chrome läsaren som strular...

En annan sak som stör mig!! Varför kan man inte klicka på knapparna längre ner på sidan köpes.säljes.bytes och få upp tråden??? Borde väl va lätt att få till?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2 minutes ago Redtag88 sa:

Hej nu tog jag Firefox och då funkar det mycket bättre så det verkar vara Chrome läsaren som strular...

En annan sak som stör mig!! Varför kan man inte klicka på knapparna längre ner på sidan köpes.säljes.bytes och få upp tråden??? Borde väl va lätt att få till?

Vad bra.
Fattar inte det där med knapparna? förklara 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förut låg ju dom senaste inläggen synliga i köpes och säljes på första sidan.

Nu är det ju bara 3 rubriker.... köpes säljes bytes och inget mer!! Går det inte att få till så om man trycker på exempelvis säljes rubriken så kommer man in på den tråden??

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

16 minutes ago Redtag88 sa:

Hej nu tog jag Firefox och då funkar det mycket bättre så det verkar vara Chrome läsaren som strular...

En annan sak som stör mig!! Varför kan man inte klicka på knapparna längre ner på sidan köpes.säljes.bytes och få upp tråden??? Borde väl va lätt att få till?

Jag upplever också problemet i Chrome nu, det verkar vara något som dykt upp nyligen. Vi får kolla på det asap.

 

Rutorna på förstasidan sitter jag med just nu, Köpes, säljes och bytes ligger uppe som förut igen :) 

Skärmavbild 2016-05-14 kl. 10.34.26.png

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...