Jump to content

Axl Rose ny sångare i AC/DC

Bra eller Anus Young?  

14 members have voted

1. 1. Bra eller Anus Young?

• Bra
      4
    • Anus Young
      10

Recommended Posts

Vet inte. Det blir liksom härdsmälta i hjärnan bara av tanken på att detta faktiskt är på riktigt. 

Mer lättsmält men även det lite chockartat är gigen med GnR 2016. Det var förvånansvärt bra!

Samtidigt som det är ganska coolt så känns det fruktansvärt konstigt också... Alltså, jag vet faktiskt inte.
Håller dock med Big ang. rösten. Inte låter det som förr. Annat är det med Rob Halford! B)

Jag håller på och läser en biografi om Guns, Make you bleed eller vad den heter. Den där är Axl alltså. Han hade problem för tio personer på en gång. Han tycks ha pajat rätt mycket av det bandet. Inte bara på eget bevåg eftersom han är bipolär men allt han gjorde, enligt boken, ursäktas inte av det. Tänk om Izzy varit bandledare istället, då hade de gjort fler riktigt bra skivor än bara den första.

Ok, d låter skit!!! Eftersom ingen på hela jorden kan sjunga exakt som Brian eller Bon... Axl sjunger som en tunna skit, eftersom han inte kan uppföra sig som en väldresserad hund i koppel... Hela upplägget e skit, eftersom jag saknar öron att lyssna efter med...  jag hade givetvis gjort detta bättre själv, trots att herr Rose inte missar en enda ton i princip, för om jag hade hoppat in och fyllt upp som sångare i Acdc, så hade ingen jävel fattat om d va vare sig  Brian eller Bon som sjöng, nä fan, d låter verkligen skit, precis som alla andra storband jag inte sjunger i...............

Jag tycker d låter skit..........bra (jag gillar det alltså för er som inte förstår ironi)!!!!!!!!! Gött o se att det gamla psykfallet hittat rösten igen, världen behöver fler såna som axl, med en stake tillräckligt stor för att kunna  nudda månen vid rätt tillfälle, för det e exakt  vad som krävs för att ens kunna tänka på att axla rollen som sångare i ett utav historiens hittils största rockband... Antingen det eller att kunna hiva iväg lite fluglina 20-25 meter, d får man ju tydligen ockå hybris utav...

• 1 month later...
  • 7 months later...

Jag ser denna tråd först idag, en åsikt om det? Självklart!

Brian Johnson är den värdigaste av alla mänskliga tänkbara ersättare för Bon Scott. Lyssna på hur Brian Johnson sköter sig på skivan Back In Black, med låtar som Hells Bells, Back In Black, Shoot To Thrill mm....Han är den bäste av ersättare! Period!

59 minutes ago Flyrod sa:

Jag ser denna tråd först idag, en åsikt om det? Självklart!

Brian Johnson är den värdigaste av alla mänskliga tänkbara ersättare för Bon Scott. Lyssna på hur Brian Johnson sköter sig på skivan Back In Black, med låtar som Hells Bells, Back In Black, Shoot To Thrill mm....Han är den bäste av ersättare! Period!

Det va väl ett tag sen det bytet skedde .Axl Roses tycker  jag anstränger rösten för mycke.Blir lite för skrikit fast låtarna är tacksamma för det.Axl borde försöka få tillbaka den rösten när han hade sin höjdar period och kunde dra ut åt alla håll med sin röst

Edited by Meritaimen

att man slängde in Axl Rose va nog först och främst för att rädda AC/DC's bokade turne.
Brian hoppade ju av pang bom.
att Brian hade hörselskada och inte kunde slutföra turnen ger jag inget för.
idag har alla band öronsnäckor som medhörning och dom är formgjutna efter just deras öra och dämpar ljud utifrån. första ggn dansbanden ger ngt till rockbranschen ;)
så...han kunde lätt spelat av de sista giggen.

Axl gjorde en ganska dålig soloplatta för ett par år sedan och han har det inte längre enligt mig.

Men jag är tacksam för hans röst då det begav sig, "Sweet child of mine" är trots att jag egentligen ligger åt punkhållet en av de 10 bästa låtar som gjorts i alla kategorier, ever!!:D

axl har ju fått ordning på sig själv och rösten under de sista åren och slash är tillbaka i gruppen.
dom fyller stora arenor och låter helt okey idag.
att gå från GnR till AC/DC är ett steg neråt, GnR är ett större band.

fast å andra sidan...

för min del får dom göra vad dom vill, jag är inte AC/DC fan längre, det va i unga år :)
men här är en sånn där medhörning/monitor jag skrev i tidigare inslägg, funkar för andra

och bör funka för Mr Johnson too

http://www.guitarworld.com/artist-news/acdc’s-brian-johnson-ready-rock-again-thanks-new-ear-monitor/29204

Jag lever på AC/DC's Bon och Brian låtar så jag klarar mig fint. Axl är (förhoppningsvis) temporärt och världen blir bra igen när han återvänt =)

Jag blev själv ganska förvånad över hur bra det blev med Axl. Det låter inte allt för pjåkigt, men han är ingen Brian eller Bon. 

Precis som FlyRod säger. Grabbarna är inte direkt ungdomar längre... 

Edited by BarraBuster

ha, ha fan va ja lyssnade på Mercyful Fate i mina unga år, Melissa va grym skiva.
idag fattar man inte hur man kunde lyssna på sånt skräp :)

- bring in the blood of the newborn child IYEEEEEEEEEEH!!!

LOL

Edited by meek