Hoppa till innehåll

Älvräddarnas megastora julpaket!


Brownie

Recommended Posts

Hej alla människor som bryr sig om strömmande vatten och gillar Älvräddarna!

Vi kör ett stort julerbjudande i vår webbshop nu. Värde 1000:- men kostar bara 499:- för medlemskap, kläder

PLUS överraskningar för ett värde av 500:- ovanpå det! Perfekt att ge bort i present

eller till dig själv.

Kolla in det här: http://www.alvraddarna.se/shop/index.php?route=product/product&product_id=76

01b.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Köpte ett paket nu, fick aldrig frågan om modell. "Payback time" hade varit gött. Annars är det mest för sakens skull. Kom igen nu edgare,  ni fattar väl vad som håller på att hända? Jag känner för första gången på 35 år att vi har vind i seglen, det beror delvis på älvräddarna, och delvis på ett progressivare regelverk. Men nu är det inte läge att slå sig till ro, tvärtom, nu gasar vi. Köp!

  • Like 5
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

På 2016-12-03 at 23:35 Staffan Dahlbom sa:

Köpte ett paket nu, fick aldrig frågan om modell. "Payback time" hade varit gött. Annars är det mest för sakens skull. Kom igen nu edgare,  ni fattar väl vad som håller på att hända? Jag känner för första gången på 35 år att vi har vind i seglen, det beror delvis på älvräddarna, och delvis på ett progressivare regelverk. Men nu är det inte läge att slå sig till ro, tvärtom, nu gasar vi. Köp!

Tack ni som har köpt! :)

Jag har också känslan av att det går bra nu. Mycket har hänt sedan jag gick med i

Styrelsen 2009. WWF, Sportfiskarna och Naturskyddsföreningen är fullt insatta och står vid vår sida.

De har också börjat ta egna initiativ.

Medvetenheten om vattenkraft har ökat något enormt. Domstolarna dömmer allt hårdare.

HaV är en god sammarbetspartner, Länstyrelserna har börjar kräva tillstånd och bedriva tillsyn.

Osv osv ...

Så ni som inte är medlemmar än. Köp paketet, få medlemskap OCH en massa klappar på det.

Alla vinner! Inte minst den hobby DU älskar!

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...