Hoppa till innehåll

Rapala - Tactics Denim Wading Jeans


Tobbe

Recommended Posts

Jag klämde och kände på ett prov på utställningen på Normark i höstas. Tycke de såg kanonfina ut. Klockrena för exempelvis båtfiske. Ska se om det går att få tag på ett par, är riktigt sugen på att testa dem.

http://www.normark.se/rapala-tactics-jeansvadare/

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Jag har ett par i stl L som tyvärr är lite för stora. Ska få mig ett par M istället vid tillfälle.

riktigt cool produkt som är snygg och ger ett högkvalitativt intryck. Har använt mina L nån månad till båt och kajakfiske. Rekommenderas.

behöver någon ett par L är det bara att höra av sig :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag upplevde M som trång över låren/höften därför tog jag L. L är nog ganska normal i storlek. Sen råkade jag börja träna i höst och har gått ner 5 kg så nu är L på tok för stor så nu kommer en M funka perfekt på mig (177cm/76kg)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 1 year later...
On 7 januari 2018 at 11:25 AM, Jonas said:

Jag har ett par i stl L som tyvärr är lite för stora. Ska få mig ett par M istället vid tillfälle.

riktigt cool produkt som är snygg och ger ett högkvalitativt intryck. Har använt mina L nån månad till båt och kajakfiske. Rekommenderas.

behöver någon ett par L är det bara att höra av sig :)

Intresserad, frågan är om jag kommer i dem. Behöver MK på Vision. Har muskler på lår och rompa... Har du dem kvar btw? @Jonas ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

På 2019-11-13 at 11:55 hö&gös sa:

Intresserad, frågan är om jag kommer i dem. Behöver MK på Vision. Har muskler på lår och rompa... Har du dem kvar btw? @Jonas ?

Nej tyvärr inte. Du får googla lite, är ju reatider nu så med lite flyt...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...