Fiskodling
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Skrämmande drygt när allt säljs till utländska intressen... 🫣
-
Kollar om det finns intresse för en handgjord håv från Edenmade i England. Toppenfin julklapp tänker jag. Obetydligt använd då jag har en till likadan som jag sliter på. Känner att det är onödigt att ha en extra som bara ligger. Modellen heter Beckside med 40cm handtag och silikonnät. Mer info: https://www.edenmade.co.uk/product/the-beckside/ Nypris är 240gbp + frakt och tull. Tänker mig 1500kr inkl frakt inom Sverige.
-
När folk har tröttnat på klimathotet och inte tror på de hela.....nästa blir Alien-hot från rymden...
-
Det är inte att beskydda.... Katastrofagenda.... befolkningen ska känna fara o färde på alla plan....
-
Är vi inte lite vääääl!..över beskyddade i Sverige angående Vädret?..en får ju ha hela Årstidernas prylar i skuffen.. Behöver ingen "Morsa" som håller reda på en...lite egentänk skadar inte.
-
Något hände i samband med den stora lagertömningen som var i början av oktober. Då tog det ett litet tag att få beställningen, jag trodde att det var för att det plötsligt blev väldigt många beställningar. Innan dess har dom varit väldigt snabba. Det var alltid bra när man besökte butiken också. Bra service. Konceptet med att förmedla begagnat utrustning tyckte jag bra om. Så synd om dom försvinner.
-
Intressekoll för min Loop 7X. Medium fast aktion i klass 5 o 9 fots. 5500SEK.
-
Jaha! Nu sitter Biden i blåsväder!..benådar sin son..å Trump är på krigsstigen..Med allt rätt tror jag. Men nu skall ju han vad en läst..inte bli Åtalad???.. Men längst ned i Atfonbladets artikel...Så är Biden den 1:a som benådat..div klienter.. Trump harju oså benådat en Person... "klipper ur det" Flera presidenter har benådat anhöriga Joe Biden är dock inte den första presidenten som benådar en familjemedlem eller anhörig. Under Bill Clintons sista dag som president benådade han sin halvbror, Roger Clinton, för narkotikabrott. En månad innan Donald Trump lämnade Vita huset benådade han sin svärsons pappa Charles Kushner för bland annat skattebrott.
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts