Jump to content
Sign in to follow this  
Hannu

Ismo!

Recommended Posts

Nyligt å nyligt! ..3st skjutlinor..varav en tog mig många tim. att utreda/reda ut...:D..nått pucko har skickat mig dessa skjutlinor utan "spolar":wub:

• Like 1

5 minutes ago Ismo sa:
5 minutes ago Ismo sa:

Nyligt å nyligt! ..3st skjutlinor..varav en tog mig många tim. att utreda/reda ut...:D..nått pucko har skickat mig dessa skjutlinor utan "spolar":wub:

Kan du avslöja för oss övriga på Edge vilken detta "Pucko" är så vi kan undvika hen??:P

Just now kent.flyfish sa:

Eftersom Hannu frågar!(den enda som frågat) ...så ställer jag frågan till hen/han...:D

Så här såg det ut!

P1010002.JPG

• Like 7

Ha det gott...undrar jag verkligen över...:blink:

• Like 1

11 minutes ago Ismo sa:

Så här såg det ut!

P1010002.JPG

:ph34r: Du måste bara avslöja vilket detta "Rikspucko" är!....:blink: Det var det värsta jag sett!!! :P;)

Undra hur det ser ut när han fiskar???:blink: ;)

Edited by kent.flyfish
  • Like 1

Kent!! jag vet inte mer än du...har ingen aning om vem som skickat!...det enda ledtråden är just det skrivna brevet...Men Hannu är som bortblåst nu...:D

• Like 1

1 minute ago Ismo sa:

Kent!! jag vet inte mer än du...har ingen aning om vem som skickat!...det enda ledtråden är just det skrivna brevet...Men Hannu är som bortblåst nu...:D

Verkar lite mysko!!?? Han som är så "På" här på Edge!!.... ;):P

Du tror väl inte att....?? <_< :lol:

Kanske är det Karlsson! ..jag å han är visst bästisar.:wub:

2 hours ago kent.flyfish sa:

:ph34r: Du måste bara avslöja vilket detta "Rikspucko" är!....:blink: Det var det värsta jag sett!!! :P;)

Undra hur det ser ut när han fiskar???:blink: ;)

RicksPuckot är fr. Lule ...var annars!:rolleyes: & han som många kan inte FISKA.:wub:

• Like 1

Från Lule, säger du??!!... Då börjar det luta åt ett visst håll....!!:P Jag var nog inte så fel ute ändå??!! B)

• Like 1

1 minute ago kent.flyfish sa:

Från Lule, säger du??!!... Då börjar det luta åt ett visst håll....!!:P Jag var nog inte så fel ute ändå??!! B)

Nej! ..en kan inte anklaga någon förrän beviset framlagts.:D

Ta DNA-prov på papperet, och be Jonas att alla på Edge får lämna in sitt DNA om de ska få vara kvar på Edge!!...:P Känner att vi måste gå till botten med det här!!!! <_<

Edited by kent.flyfish

4 minutes ago kent.flyfish sa:

Ta DNA-prov på papperet, och be Jonas att alla på Edge får lämna in sitt DNA om de ska få vara kvar på Edge!!...:P Känner att vi måste gå till botten med det här!!!! <_<

I grund å botten borde "vi" göra det..men jag har blitt varnad för att förstöra trådar..så jag törs int! ..gör du det...jag tar tid.:mellow:

Jag har tidigare försökt bli utslängd från forumet men misslyckats. Nu orkar jag inte bry mig.

Angående linorna så fiskar jag normalt med linan uppspolad på en flugrulle. Men så snäll är inte Ismo så jag skickar med rullarna också :D

• Like 2

4 hours ago Ismo sa:

Så här såg det ut!

P1010002.JPG

Ser ut som en linsallad:P

• Like 1

Nu när jag ser bilden så ser jag att det visst var 3 linor som jag skickade, trodde det var två.

Nåja, så mycket trassel som du ställt till på detta forum så kan du gott få reda ut lite trassel själv :)

• Like 4

11 minutes ago Hannu sa:

Nu när jag ser bilden så ser jag att det visst var 3 linor som jag skickade, trodde det var två.

Nåja, så mycket trassel som du ställt till på detta forum så kan du gott få reda ut lite trassel själv :)

Tro skall du göra i Kyrkan PUCKO!!:P Vilket H-ete jag jag hade med den trasslade linan.:mellow:

• Like 1

Men Ismo, det där är ju riktiga fiskelinor, som gjorda för att kasta med i snårskog och sly.

I synnerhet den längst ner till vänster! Vi ser ivrigt fram mot dina kastvideos med dessa.

De kommer att skilja agnarna från vetet!    

:wub: 

• Like 2

6 minutes ago Balswinger sa:

Men Ismo, det där är ju riktiga fiskelinor, som gjorda för att kasta med i snårskog och sly.

I synnerhet den längst ner till vänster! Vi ser ivrigt fram mot dina kastvideos med dessa.

De kommer att skilja agnarna från vetet!    

:wub: 

:D:D

43 minutes ago Ismo sa:

Tro skall du göra i Kyrkan PUCKO!!:P Vilket H-ete jag jag hade med den trasslade linan.:mellow:

Är det inte snö där uppe , långt tid kvar tills puppan spricker .Så har du lite terapi tills det  ;)

• Like 1