-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Har två stycken i bästa skick, nästintill nyskick inkl tub och socka. 12#7 4500kr 13#8 4500kr Obs!frakt med 100 kr tillkommer och då givetvis spårbar
-
Jag var och kollade på titanen i fredags. Den väger 44 kg så inget du slänger upp på taket själv på ett smidigt vis. Tar du den med trailer så visst. Väl i vattnet är den ju däremot superfin. Är du i Gbg något så finns båda modellerna på lager vid butiken på Ringön. (Point 65 Gbg, Mats Lodalen) Där kan man lägga i och testa utanför butiken med. men som sagt... du vet min rekommendation. Jag började ju med Hobie 2005 och har haft massor av kajaker sen dess. Jag tycker inget slår Native Slayer 10 Propel när man jämför vikt, funktion, kvalitet och stabilitet. Den kajaken är fantastisk för skandinaviska förhållanden från kust till fjäll. Det går även utmärkt att lägga två ovanpå varandra och ta med på tackräcket på bilen.
-
Vilken tilltillverkare av flugrullar kan ge den servicen som Danielsson? Och jag tror att alla rullar någon gång behöver lite hjälp av tillverkaren. Nämn någon som kan mäta sig med Danielsson när det gäller kvalité/service.
-
Är det ett G series av första varianten? Hur gammalt är det? Med vänlig hälsning, Richard
-
Hej! Som rubriken lyder så söker jag efter 2 nya rullar. 1 till mitt #4 spö och även en till mitt #8 spö till kusten! Skicka gärna PM med vad ni har, gärna inklusive lina och backning! Mvh, Niklas.
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts