Jump to content

Recommended Posts

Posted

Aron fick hänga med mig i 7år innan lederna sa stopp.

Med medicinering och diverse "hälsokost" kämpade han på tills det inte gick längre. 10 och ett halvt år blev han och är en bra ålder för en Labrador. En ängel till hund, fanns inget ont i den hunden. Har lämnat oss idag. En väldigt älskvärd jycke. Mycket stor saknad

DS120104144046.jpg

• Like 11
  • Sad 1
Posted

Lider med dig. Syrran har en labbe som i princip är min bästa kompis. 11 år gammal nu och hon är fortfarande en extremt glad hund men hon rör sig inte mer än från dass & maten. Samma problem där med lederna, hon har riktigt ont, så hon hankar nog inte med länge till. Riktigt tråkigt. Hundar är fantastiska som alltid är glada och stöttar i ur och skur.

Beklagar stort! Mycket fin labbe!

Posted

Fint av dig att hedra din fiskekompis. Vet precis hur det känns, har själv fått ta bort två hundar och än i dag kan jag känna sorg och saknad trots att det är över 20 år sedan detta skedde. Nu "delar" vi en liten chihuahua med vår dotter och jag bävar redan för den dagen då hon inte finns med oss längre.Förstår att du kommer att vårda dina minnen av en sådan fin hund !

Posted

Har en burk med rimadyl över. Säkert minst 70 kvar av hundra. Synd och bara slänga dyr medicin. Gratis för den som behöver!

Älskade den hunden mycket sen valp!

Posted

Öppnade sidan och klickade bara det översta  inlägget  och fem sekunder senare droppar tårarna över tangentbordet. visst det är  kanske inte sorg från min sida.  men det slår mig att  religion ,politik osv bör uttryckas med största möjliga eftertänksamhet ,medans sorg bör uttryckas  hur fan som helst.

Posted (edited)
18 hours ago SA sa:

Har en burk med rimadyl över. Säkert minst 70 kvar av hundra. Synd och bara slänga dyr medicin. Gratis för den som behöver!

Älskade den hunden mycket sen valp!

Min vapendragare Kaxe gick in i hundhimlen november 2013. Smärtar fortfarande. Han hade artros i lederna och åt bland annat tradolan. Apoteket vägrade ta tillbaks oöppnade förpackningar så jag skänkte allt till Djursjukhuset i Östersund där han blev behandlad.

Edited by kaxeshusse
  • Like 3