Jump to content

Recommended Posts

Posted
Just now meek sa:

typ de flesta stora skulle ja tro.
vi ska ju amerikaniseras till 100% av handeln ;)

Jag får la leta bättre! :D

Posted
1 hour ago Ismo sa:

DU BEHÖVER MINA PUPPOR!!!..vad annars?

Ja men du vägrar ju sälja. Fatta att folk käkar lyckopiller. Hade varit bättre för folkhälsan om du ville sälja. :P

• Like 1
Posted
58 minutes ago meek sa:

Men den sökningen har jag redan gjort utan några som helst ekivoka resultat. ;)

Posted
5 hours ago Ismo sa:

Har jag?..:wacko:

Äsch, jag försökte skoja kompis. Typ... jag har fattat det som att du inte vill sälja puppor och då blir hela svenska folket olyckliga människor och behöver piller...;)

Posted
2 hours ago hö&gös sa:

Tack @meek och @Tiger. Jag tror du har rätt, meek. De jäklarna håller på karamellerna in i det sista. Hmm ... ibland får man väl ha lite tålamod...

Black friday weekend + cyber monday! :)

Det kan löna sig att hålla koll på engelska/irländska/skotska butiker också, de har ju inte brexat än - överkomlig frakt och inga avgifter.

• Like 1
Posted
22 hours ago Tiger sa:

https://www.skittfiske.se/

De körde 90% på vissa varor förra året, bland annat rullar som var helt ok. Sorterat sortiment efter % sats  90,70,50,30

Fishline har ju "upp till 70%" vad det nu innebär...

Fishline har ju haft samma utgående produkter på mellandags rea, sommar rea, höst rea och nu förmodligen på black friday rea.

• Haha 1
Posted
1 hour ago Cazzo sa:

Fishline har ju haft samma utgående produkter på mellandags rea, sommar rea, höst rea och nu förmodligen på black friday rea.

Vi får se men tråkigt om det bara är howler T-shirts i storlek small.

Posted

Inse fakta att "Black Friday" är ett sälgtrick importerat från USA. Självklart finns möjligheter att göra fynd, men i många fall kan du handla för samma pris eller lägre utan just på denna fredag 24/11 2017. Det finns bättre sätt att marknadsföra sig. Tex med stor kunskap om vad du säljer och tillgänglighet. Jag betalar gärna några kronor extra om jag får tala med en säljare jag har förtroende för. I det läget kan jag helt skippa "Black Friday" eller andra jippon.

• Like 2
  • Thanks 1
Posted

30% på allt hos Sundbybergs sportfiske. Gäller dock endast i den fysiska butiken. Den bästa rean finns ju här på edge, säljes sidan:D. Ofta premiumprylar till kraftigt nedsatta priser, året om.

• Like 3
Posted
14 hours ago kaxeshusse sa:

Inse fakta att "Black Friday" är ett sälgtrick importerat från USA. Självklart finns möjligheter att göra fynd, men i många fall kan du handla för samma pris eller lägre utan just på denna fredag 24/11 2017. Det finns bättre sätt att marknadsföra sig. Tex med stor kunskap om vad du säljer och tillgänglighet. Jag betalar gärna några kronor extra om jag får tala med en säljare jag har förtroende för. I det läget kan jag helt skippa "Black Friday" eller andra jippon.

Jomenvisst. Att sälja är ju handlarnas levebröd. Spön och linor köper jag bara lokalt. Behöver prova först. Men vissa grejor kan jag köpa över webben, just nu är jag sugen bla på ett par xact 5/8 till kustfisket. Har redan två plus en spole, men om jag hittar till bra pris så... min lokala favorithandlare har inga sådana rullar dessutom...

Posted
5 hours ago Pave sa:

30% på allt hos Sundbybergs sportfiske. Gäller dock endast i den fysiska butiken. Den bästa rean finns ju här på edge, säljes sidan:D. Ofta premiumprylar till kraftigt nedsatta priser, året om.

Jag kan hålla med om marknaden här på forumet. Den är fu**ing enastående! :P:D

Posted

Sumpansfiske har bra pris på vadare från vision. Blev ett par ikon 2.0. Måste ha reserver om man är iväg nånstans. Imorrn ska jag försöka köpa ett anständigt. men billigt städ men det blir lokalt.

• Like 1