9' spö ska ej tillverkas längre!
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Spöt är fiskat 1 sommar från helt nytt. Säljer för att min glasfiber 3:a är slående likt. Långsam härlig aktion men ändå med bra rygg. Spöt är 7'6 #4 i snygg färg. Tänker mig 1700kr inklusive frakt inom Sverige, givetvis spårbart. Mvh Jonny, Luleå
-
By kbjernehed · Posted
Sage Graphite 4. 8124-3. Byggt på klinga av Recordfiske i Mörrum under senare delen av 90-talet. I mycket fint skick då det inte använts sedan år 2000, då jag slutade med laxfisket. Tub och socka finns. Begär 2 500 kr + valfri frakt eller hämta på plats i Mörrum. -
önskar köpa ovanstående. Allt av intresse men helst Flyt
-
Någon som har ett spö #5/6 i 6 delar eller flera som ligger och samlar damm - skicka mig ett meddelande 🔔 mvh. Stefan
-
@Troutman vann den sjätte dragningen. Stort grattis🤗 jag skickar koder för två biljetter på pm dagarna innan mässan startar. Omgång nummer sju startar direkt. Nästa dragning är söndag den 26:e kl 21:00. Posta en fiskebild från 2024 och skriv en kommentar om ni vill vara med och vinna fribiljetter. OBS - Man måste posta nya bilder för att delta i respektive dragning.
-
Säljer en nordic SW Hower Head 18g passar fint till en #7 spö endast provkastat med den Har en liknande så denna får gå. 450kr
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts