Jump to content
Sign in to follow this  
Gurra_science

Fiskedrag med Odell & Broman

Recommended Posts

Verkar som kanal digital har dumpat tv4 sport...   Dax o säga upp skiten

Youtube är ju räddningen till mkt

Jag har alla säsonger på en extern hårddisk. Fanns det något smidigt & bra sätt att dela allt på så hade jag gärna gjort det.
Men man kanske inte ska uppmuntra till den typen av aktivitet :rolleyes:

På 2018-01-05 at 17:52 meek sa:

här är sesse 1 iaf, för den som står ut med spinnjon Odell

https://www.viafree.se/program/livsstil/fiskedrag/sasong-1

Jag blir lite röd i ansiktet varje gång jag ser ordet "spinnjon". Ett av de mest pinsamma ord som finns att läsa när det gäller sportfiske på nätet. Spinnfisket har otroligt mycket att erbjuda, inser man inte det så tror jag att man har ett rätt tråkigt sportfiskeliv. Tex att den här årstiden jaga grov abborre med balanspirk och ekolod där isar finns. Minst lika spännande som att fiska öring med torrfluga.

Vad kännetecknar en "riktig flugfiskare", är det någon som sitter hemma vintertid och luktar på sin utrustning och lägger ut bilder på Edge på sina snygga spön och rullar mot en snygg bakgrund?

Sen kan man tycka mycket saker om herr Odell.

• Like 4

3 hours ago John Silver sa:

Jag blir lite röd i ansiktet varje gång jag ser ordet "spinnjon". Ett av de mest pinsamma ord som finns att läsa när det gäller sportfiske på nätet. Spinnfisket har otroligt mycket att erbjuda, inser man inte det så tror jag att man har ett rätt tråkigt sportfiskeliv. Tex att den här årstiden jaga grov abborre med balanspirk och ekolod där isar finns. Minst lika spännande som att fiska öring med torrfluga.

Vad kännetecknar en "riktig flugfiskare", är det någon som sitter hemma vintertid och luktar på sin utrustning och lägger ut bilder på Edge på sina snygga spön och rullar mot en snygg bakgrund?

Sen kan man tycka mycket saker om herr Odell.

Hade glömt dessa herrar. Och lika bra var väl det. I alla fall den ena.