March 13, 20188 yr comment_1907247 Gott att flugorna dök upp som planerat. Ursäkta förseningen. Blir kul att se Jonas fluga sen. Report
April 5, 20188 yr comment_1908844 Tack för era fina flugor allihopa! Detta är MathiasLI only wish to catch a fish, so juicy sweet! Kastinstruktör Report
April 5, 20188 yr comment_1908847 Tror Gotlandsöringarna börjar känna sig lite nervösa, om en månad så ska flugorna få simma där @hernofly Report
April 5, 20188 yr comment_1908848 Jag ska rasta några av dem på västkusten om ett par veckor. Jag har bundit räkor som attan halva vintern men jag ska se till att testa era också. Detta är MathiasLI only wish to catch a fish, so juicy sweet! Kastinstruktör Report
April 5, 20188 yr comment_1908869 Är nere på västkusten nu i 3 dagar...första passet Har testat Ringneck Worm o min egen Grizzly Super Bou Bugger Worm från förra swappen ... Snart åker nån av era alster på...? /S En stängd mun fångar ingen fluga......(gammalt kinesiskt ordspråk) Report
July 27, 20188 yr comment_1915798 För ett par veckor sedan stod jag uppe i Nordnorge och behövde en jiggystreamer. Fisket var trögt och jag ville ha mer rörelse för att locka hugg. Tur då att @niseye hade gjort en sådan till swapen. Jag fick ett gäng sej och torsk på den. Detta är MathiasLI only wish to catch a fish, so juicy sweet! Kastinstruktör Report
August 10, 20188 yr comment_1916449 På 2018-07-27 at 18:08 MathiasL sa: För ett par veckor sedan stod jag uppe i Nordnorge och behövde en jiggystreamer. Fisket var trögt och jag ville ha mer rörelse för att locka hugg. Tur då att @niseye hade gjort en sådan till swapen. Jag fick ett gäng sej och torsk på den. Snyggt! @hernofly Report