Hoppa till innehåll

Köpråd Vision Onki/Guideline exp5


Recommended Posts

Först o främst ber jag om ursäkt ifall detta hamnade i fel kategori. 

 

Ville mest bara stämma av med andra medlemmar vad dom har för erfarenhet och tips ang ... har kollat mycket på Vision Onki #3 och tänkte beställa, men även att det kan bli mycket kust för min del så funderade jag på att ändra det till ett Onki #4, och kanske ett Guideline exp5 klass 3 då detta ligger i ett mycket bättre prisförslag men ändå ett Onki fast högre klass då detta tydligen bara haft positiv reaktion, hur hade ni gjort och har ni. Ångra förslag, kanske ska ha ett Onki klass 3 iaf eller skiljer det mycket i upplevelse/kvalite?

 

mvh

Redigerad med WallinJR
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Förlåt, men ditt inlägg är lite rörigt. Vad är det du vill veta? 

Vilket spö som är bäst av Onki och Exp5?

Gissningsvis är Onki bättre men exp5 är helt nytt som jag förstår det och lär vara helt ok eftersom fyran är det.

Ska du fiska kust så lär du inte ha så mycket glädje av ett klass4 där. Minst klass6 skulle jag säga.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Haha läste det precis och jag håller med dig, vart nån starköl för mycket. Precis som du säger va mest bara att jag är sugen på ett klass #3 spö för insjöar, älvar och trånga utrymmen, och då var ja nyfiken på ett Onki spö, alt exp5 klass #4... men då Onki ligger någon tusing över så funderade jag va det hängde på om någon hade provat båda alt linan Vision vibe 85, då jag fortfarande e nybörjare :). För kust fiske har jag mitt Scierra #7. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...