Hoppa till innehåll

Vinn fribiljetter till Sportfiskemässan 16-18 mars!


Jonas

Recommended Posts

Hej på er.

Nu är det dags för årets största event, Sportfiskemässan 2018.

Edge har en monter på 36kvm vid kastbana och vi har även laddat upp med ett gäng fribiljetter som vi tänkte dela ut bland er som postar en fiskebild i den här tråden.

Vi delar totalt ut 5x2 biljetter. Så fem av kommer vinna två fribiljetter var till mässan.

För att delta behöver ni bara posta en fiskebild i den här tråden. Första dragningen kör vi nu på onsdag och vi gör då en slumpgenerering bland er som postat bilder fram kl 16:00 onsdag den 7 mars.  Därefter blir det ny dragning samma tid torsdag, fredag, söndag och tisdag. Varje bild som postas deltar endast i pågående dragning. dvs vinner man inte en omgång måste man posta en ny bild för att delta i nästa dragning.
(samma bild igen räknas ej)

Som en extra bonus kan ni som vinner och besöker mässan komma förbi i Edgemonter så får ni hämta ut en edge t-shirt till er själva och den ni valt att ta med er (gäller i mån av tillgänglig storlek)

T-shirten är svart med ett vintageslitet guldtryck.

Skärmavbild 2018-03-06 kl. 08.27.52.png

Nu kör vi! Lycka tillB)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2 minutes ago Henka sa:

Vinner du på den där ska jag fanimig ha biljetterna så jag kan vaska dem högaktningsfullt :D

:D Nog kan du få det. Den kändes bara som en given bild i sammanhanget då ismo gärna verkar vilja delta i den här tråden även om hans första försök redan är poffat...

Redigerad med fjellhammer
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 minute ago Ismo sa:

Hur var det Henka! ..vi fiskade i 2v. inte ens du såg kastet förrän du tittade på det?...i kameran.:D

Jag tror att det där va för så längesen att jag fotade med film, så det var nog inte förrän långt senare jag såg vad jag borde ha lär mig av den ende riktige kastgurun :wub:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

gu va mycket fina bilder :) och @fjellhammers linbåge är som sagt ett konsttycke i sig. Fantatstisk bild.

Det här var ju svårare att få ihop än jag räknat med...  vi justerar dragningarna så jag drar en vinnare som postat bild innan 16:00  onsdag, torsdag, fredag, söndag och tisdag.

Efter respektive dragning måsta man posta ny bild för att vara med igen. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag blev precis klar med mässtidningen så här kan ni läsa mer om mässan.

Snart dags för fösta dragningen så posta på med bilder nu :)

 

 
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Grattis @pewee ! Du vann första två biljetterna :)

Ny dragning imorgon bland er som postat bild innan kl 16:00 torsdag.

Ni måste posta nya bilder för att vara med igen. Dvs jag räknar från det här inlägget och neråt och slumpar fram en vinnare,

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...