-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
By Line-speed · Posted
Är de någon som vill sälja ett sån där fult spö med för mkt vitt i för en spottstyver så köper jag gärna.. -
Bättre klinga, bättre spö... Det blir totalt intetsägande för mig och det är ju helt utifrån ”recensentens” preferenser.
-
Har du ngt xxl nästgårds? de säljer ut Guideline Pike för 250:-, bara #10 kvar på webben men butiker kan ha enstaka ex kvar av andra klasser....
-
Vattenkraftverksamheten i Rickleån är det första avrinningsområde som ska upp till prövning (2022). FVO samt markägare är inte kallade till någon informationsträff eller på annat vis medtagna i beslutsunderlaget. Istället skall denna enkät användas som underlag. Svara jättegärna på denna enkät om Rickleåns Vattenkraftverksamhetsamt och dess påverkan på ån. Fyll i de områden av avrinningsområde ni har kunskap om. Hoppas vi lyckas påverka utfallet för Rickleån. Sprid detta vidare till alla som ni känner. Senast den 12 Februari ska alla svar vara inne. Tips, svarar man att det inte var någon skillnad i vattenkvalitén så blev formuläret betydligt enklare att fylla i. Nedan finns lite bakgrundsinformation om prövningarna: https://www.havochvatten.se/vattenkraft-och-arbete-i-vatten/vattenkraftverk-och-dammar/nationell-plan-for-omprovning-av-vattenkraft/nationell-plan-for-omprovning-av-vattenkraft.html
-
Köpes GL pike eller predator evolve s1-s3 klass 7 (18g).
-
Använt ca 4 timmar, drillat en lax. Superskönt spö som kastar bra. säljes för att jag insett att jag inte behöver 3 st # 9-10😶 3200:- inklusive frakt. / C
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-