Hoppa till innehåll

Uppblåsbar dyna till Fish Cat 4?


Recommended Posts

Är på jakt efter en uppblåsbar dyna till flytringen för att ersätta de otympliga skumdynorna. Någon som vet var man kan hitta det?

Har en förhoppning att de till Fish cat delux passar till 4an och man kan hitta det som reservdelar hos någon leverantör. Passar de tro?

Hittat något direkt hos flydressing jag tänkte kolla, annars kanske någon återförsäljare som kan beställa hem.

https://www.yourvismawebsite.com/fly-dressing-ab/shop/product/air-seat-sfcfish-cat-deluxe

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Uppdatering... För att köpa uppblåsbar dyna som reservdel från Fly dressing behöver man gå till närmaste återförsäljare så beställer de hem från dem. De kunde däremot inte svara på om dynan för Deluxen passade till vanliga 4an.

Så undrar fortfarande om dynorna är kompatibla mellan modeller.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
  • 1 year later...
On 6/16/2019 at 9:03 PM, Långedrag said:

Bump - Aktuellt i år igen, ingen som bytt ut sin sittdyna på Fish cat 4 LCS och har lite erfarenhet att dela med sig av?

Jag skulle ha börjat i den här änden. Varför inte fråga Outcast direkt?

https://www.outcastboats.com/contact

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
On 11/28/2020 at 4:43 PM, hö&gös said:

Nyfiken på om du har fått till någon bra lösning på detta?

 

Jag kontaktade outcast som sa att det skulle fungera galant, och det gjorde det också. Provkörde en hel vecka förra sommaren.

Var bara att gå till närmaste återförsäljare av fly dressings produkter och be dem beställa hem sitt- och ryggdyna. Landade nog runt 1000 för båda dynor om jag minns rätt, men det var det värt alla dagar i veckan.

Tänk bara på att du behöver ha en adapter till pumpen för dynorna. Bara att gå till ett byggvaruhus och köpa ett par centimeter vinyltub (5/8 of an inch Inside Diameter and a 7/8 of an inch Outside Diameter).

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...