Hoppa till innehåll

Tält tips


Morgan

Recommended Posts

Skulle vilja ha ett bekvämare tält för en spottstyver eller två.  Att sätta upp helt intill bilen. Jag har använt mitt H-B nallo2 men vill ha mer Comfort mer absid mer mer .Behöver inget super 4-säsongstält .Ett prisvärt 2-3-4 manstält med stor absid för krävande matlagning och plats för lite av varje ,typ renslakt, nää , men gärna en liten stol å ett dito bord. Alltså ett användbart hållbart hyfsat vädertåligt tält som inte skall bäras nånstans. Finns här någon som har testat nåt sånt och är nöjd så vill jag ha ett tips.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

23 minutes ago Ismo sa:

Jag äger ett tält för en person...säljer det...den skall vara för mist 2 pers. vilket jag inte kan förstå..använt 1 gång..knät paja den gången,vilket gjorde att jag hade ett H-ETE! att krypa in i den..ett rent fjälltält- skall tåla hård vind kan tänkas!

Som sagt tältet i sig är lååågt..skall du går raklång in i den..så bör du kan bort minst knäna..tror inte det räcker..köpte tältet för över 2000:- minst..säljer det för 200:- + frakt. En död myggas liv kan finnas som minne i det.

200 +frakt!  låter för billigt. Du får 210+frakt

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...