-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
By Danneluleå · Posted
Har inga linor i låga klasser..mest nyfiken hur det funkar som torrflugespö eller om det är ett rent nymfhspö. Tänkte om någon provat just det spöet.. -
By henkeflash · Posted
Jag säljer en Guideline Fario CDC DT #4 i nyskick. Kartong och spole ingår. Läs mer: https://www.guidelineflyfish.com/se/fario-cdc-dt-4 Pris: 300 kr med fri frakt inom Sverige /Henrik -
Hej, jag har en medium som är knappt använd. Röd är den. Skriv i pm om du är intresserad.
-
Kan ju inte ta Patent!..på nått jag gjorde 1989--lr ens Mönsterskydda den NU!!..skärp dig!
-
Du själv då... Du e ju själv en Puppkändis med många balsafans... 😁👌 Bara o öka priset på flugan o patent på den å... 💪
-
Ser man på talet av Kamilaaa när nog erkänner vinst för Trump.. Det är en helt annan person och framtoning... Total annan röst...som talar.. Inte den flamskärringen som visat tidigare upp. Förut har hon behövt telepromter att läsa ifrån... Nu gick det helt obehindrat 👌 Jätte konstigt 😁
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts