Hoppa till innehåll

Fly Fishing Masters


Fjällbjörken

Recommended Posts

Hej, beställde lite grejer från ffm för någon vecka sedan. När jag fick hem paketet så hade dom packat i fel varor... När jag sedan försökt ta kontakt så har jag inte fått något svar...

Någon mer som blivit dåligt bemött av denna sida?

 

Redigerad med Fjällbjörken
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har bara gott att säga om dem. Snabba leveranser och ännu snabbare när det behövs. Jag har vid något tillfälle upptäckt att jag saknat tafsmaterial inför nån resa och mailat på eftermiddagen. Dagen efter har grejerna kommit i brevlådan. Det var på den tiden när betalningen var krångligare än idag och då skickade de med ett inbetalningskort så jag kunde betala efter resan.

Bra service, kort och gott!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...
55 minutes ago, Karl T said:

Jag gillar deras product reviews – kanske den enda återförsäljaren i Sverige som anstränger sig med egna reviews och egna texter till ett stort antal av produkterna?

Ja, det är märkligt nog väldigt ovanligt. Tycker det tillför en hel del värde :) 

Likaså lite videosnuttar där de pratar om grejerna och visar dem. Daniel Holm (butiken Nordic Anglers) tycker jag är extremt duktig på det. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bra butik om man besöker den. Ehandel är väl inte deras vassaste gren. Beställer man 4 produkter så kommer typ två. Gott om grejor på webben men i butiken är det inte alltid samma tillgång. Förefaller som de har butiken som Ehandelslager också och då blir lagersaldona sisådär. Men som sagt åker man dit får man bra och kunnig hjälp och man kan ju inte handla det som inte finns då. Kolla med Rene att spötuben finns innan du beställer.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

On 2/3/2023 at 8:47 AM, M.Thors said:

Jag återanvänder tråden lite @Ismo :) (istället för att skapa en ny).

Hittade en spötub där som jag tror kommer passa fint till min oheliga allians av flug- och haspelspö när jag trampar ut till kusten. 

Intressant! Jag söker också efter en spötub som funkar för både flug- och haspelspö.
Jag har tittat på Clear Creeks lite större spötub med 15 cm i diameter.
Vilken spötub har du tittat på?
 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gjorde som @Foam rekommenderade och ringde René. Tyvärr fanns inte Snowbee-tuben trots att saldot på webbshoppen indikerade det. Jag fick dock en trevlig pratstund, bra info om Uv-lim och besked om att nya snowbee-tuber kan komma i mars-april. Så jag ringer igen då och kollar eller snor ihop nån egen lösning med plaströr från bygghandeln :) 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...