-
När det gäller amerikanska flugfiskare så finns det många som är oerhört skickliga, förmodligen bland de bästa överhuvudtaget. Men genomsnittsflugfiskaren däröver är inte speciellt duktig och de som har störst käft brukar inte heller vara speciellt duktiga. De som gör spötesterna brukar däremot höra till de skickliga. När det gäller patriotism så ska det ju inte få ha något inflytande i testerna, men jag själv köper t.ex. hellre en rulle från Danielsson än en asientillverkad. Sedan så hamnade ju många spön som inte var amerikansktillverkade långt uppe i listan, även om själva märket är amerikanskt.
-
By Line-speed · Posted
Även jag väntar verkligen med spänning.. Skynda skynda!! Allt kan hända....linor kan tydligen ormasig o då kan säkert spö korvasig. galna idéer formas till övertygelser genom inbördes ryggdunkning. -
Det är en plastmodell fastknuten på en planka som en dykare viftar med.
-
Det finns 100 miljoner bättre skäl och anledningar att angripa reklamen. MEN är det bara jag som tycker laxen ser bedövad/fryst/död ut eller är den bara laxvärldens sämsta skådespelare? 9-10 sekunder in...
-
By Hippokrates · Posted
Har en 175:a om det kan vara något. Endast provad vid lillån.. 450? -
Norrby har nåt för alla; trevligt fiske, gräsmatta i bakkastet för kastfantomerna och vill man prompt lyfta sten och trassla omkring i vidje så vill jag minnas att sista sträckan bjuder på det också.
-
"så nu känns det som ett kvalitets spö inte nån barn variant med för kort fullwells" .. detta tycker jag personligen är en mindre förnedring till ett av marknadens absolut finaste spön under alla kategorier. 5an är en dröm för sig, som skåpar ut allt som försöker ta dess plats, punkt slut. Allt fungerar perfekt och lirar verkligen i harmoni med varandra. Varenda komponent fyller sin funktion till 110%. Finns bara ett enda spö i världen son enligt mig har bättre egenskaper i betydelsen "fast meets feel" och det är radian 864. Hade du sålt ett original hade jag absolut givit dig ett seriöst bud, fast jag redan äger ett som jag håller stenhårt i. Bara för att kunna gå ut till garaget under de jävligaste intermånaderna och titta på båda spötuberna och stå med ett leende på läpparna över att få äga två av dessa skönheter 😂 det är säkert bara jag som tycker det är en mindre tragedi att ändra något som är så perfekt i mina ögon 😎 hoppas du hittar en köpare som uppskattar spöt. Klingan är hur som helst det bästa tänkbara som man kan äga. Trevlig helg!
-
Rulle: Hardy Ultralite MTX 5000, #5,6,7 Använd under en säsong, fungerar utmärkt. Skickas med rullfodral i originalkartong samt Visions 50m/20lb backing på spolen. (3200kr) Spö: Hardy Jet Sintrix 9’ #6 Ett spö jag fiskat med under ett flertal säsonger men är fortfarande i bra skick. Skickas i originaltub samt socka. (1500kr)
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0By BoobieNewbie,
-