-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Som spinn, pumpa, nyp eller dra åt bromsen. Funkar men tillför inget utom tumskydd till själva drillandet. Regnar det lufta korken så slipper du planing.
-
Ute efter ett snabbt klass sju spö. 9-9,3 ft. Helst ett orvis eller scott, men är öppen för förslag.
-
har en i princip ofiskad guldfärgad mohlin antireverse 4”..någon som fiskat med hans antireverse och som kan säga om det varit några problem att köra fisk på rullen, kan säga att jag inte själv testat rullen än..🎣
-
Sen detta!.. Räkor är gråa från början, men blir röda då de kokas. Men under vissa tider på året då räkorna fiskas på grunda och syrefattiga vatten får de ibland inte den röda färgen som fiskarna och handlarna tror att konsumenten vill ha.
-
Med den färgen!..borde då inte finnas ett stort bestånd.."Kolla" ..jag är osynlig.
-
G loomis imx pro short spey 7 11’11 med Lamson spedster hd 9-10 allt är ny skick med rio skagit och 4 olika rio 3d tippar med olika sjunk grader . köptes allt för cirka 17000 kr säljes för 8000 kr allt är använd vid 1 tillfälle och helt i nyskick. mohammed nr 0735463432
-
OOFAAAN!..visste jag inte..en lär sig sålänge en lever...MEN En bild på RÅ..Räkan ..TACK!
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts