Hoppa till innehåll

En roadtrip


hö&gös

Recommended Posts

6 hours ago, Ismo said:

Guidar GRATIS!!! ALLA ggr i v. Älskar att fiska..har gjort den sen jag var 4-5 år gammal(Finns foton)...finns inget bättre...ATT FISKA!

Behöver inte ta betalt för det jag kan...endast det jag "binda"...fast det kan jag ju oxå?...nåväl! Billigt.:D

Appappapp!!!

lugna ner dig nu, du verkar vara på väg att råka kunna erbjuda något här igen. ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
30 minutes ago Ismo sa:

En Reflektion!...Att fiska tesammans...var fan roligt! Hö-Gös å Freak(Niclas å Magnus)...var som sagt lite nervös vad jag gett in i, hur kan du lova sådant?:lol:

Men det gick rätt bra,..kan alltid bli bättre.

Ett minne för mig,..kanske för dom oxå!..Lite kort tid..å bättre väderbetingelser...så hade det vart PERFEKT!

Jag som hurrat för Harren...(lätt som en plätt)...gu vad en sket i byxan:blush:...men det löste sig:lol:

Magnus! ..du spred dina prylar som en skiter i värsta Mygg-år. Grattis till dina pers.

Niclas...Fan vad fränt att du plockade din 1:a Harr med RÅGE: 1250kg..sen en till över det.

Välkommen tebaks...men hoppas på REJÄLT MYGG-ÅR:) = BRA FISKE

 

Vi/jag kommer att skriva något om vårt fiske med dig, vi hade lite funderingar om det skulle fungera, eller om det totala skulle skita sig? Det visade sig att vi hade oroa oss i onödan, och upptäckte att du var en rolig och trevlig gubbjävel?

Fortsättning följer........

Redigerad med Freak
  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

5 hours ago, Ismo said:

En Reflektion!...Att fiska tesammans...var fan roligt! Hö-Gös å Freak(Niclas å Magnus)...var som sagt lite nervös vad jag gett in i, hur kan du lova sådant?:lol:

Men det gick rätt bra,..kan alltid bli bättre.

Ett minne för mig,..kanske för dom oxå!..Lite kort tid..å bättre väderbetingelser...så hade det vart PERFEKT!

Jag som hurrat för Harren...(lätt som en plätt)...gu vad en sket i byxan:blush:...men det löste sig:lol:

Magnus! ..du spred dina prylar som en skiter i värsta Mygg-år. Grattis till dina pers.

Niclas...Fan vad fränt att du plockade din 1:a Harr med RÅGE: 1250kg..sen en till över det.

Välkommen tebaks...men hoppas på REJÄLT MYGG-ÅR:) = BRA FISKE

 

??

@Ismo käre bror, jag hoppas på en förstående fru och en myggig sommar 2020 av bibliska mått.  ?? Det har varit lite att pyssla med sedan jag kom hem... har varit dålig på att höra av mig. Hoppas ni kan ursäkta mig pôjkar. ?

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

7 hours ago, Freak said:

Vi/jag kommer att skriva något om vårt fiske med dig, vi hade lite funderingar om det skulle fungera, eller om det totala skulle skita sig? Det visade sig att vi hade oroa oss i onödan, och upptäckte att du var en rolig och trevlig gubbjävel?

Fortsättning följer........

Varit kul att följa den här tråden?

Det är först nu det gått upp för mej vem du är ”Freak”?

Ser fram emot din/eran historia?

//Mats(El-idioten från Sandviken/Gävle)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

2 minutes ago Mats.J sa:

Varit kul att följa den här tråden?

Det är först nu det gått upp för mej vem du är ”Freak”?

Ser fram emot din/eran historia?

//Mats(El-idioten från Sandviken/Gävle)

Aj då....... ?.. Jag kollade din profil men visste inte att du bodde i Sandviken... 

Ha de, så hörs vi nån dag?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

4 minutes ago, Ismo said:

Förtstår du nu??..VITSEN ATT KUNNA FISKA!!!...i GRUNDEN? ..Handlar inte om !NTE att kunna kasta!!! LÅNGT..även om det under lättar!( I grunden) ..men att förstå hur en skall  fiska..& att KASTA RÄTT!..så gör en det till 100 %..En måste fatta vad en sysslar med.

Och att inte gå runt och yra och gå vilse för då blir det inget fiske.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

36 minutes ago, Ismo said:

Förtstår du nu??..VITSEN ATT KUNNA FISKA!!!...i GRUNDEN? ..Handlar inte om !NTE att kunna kasta!!! LÅNGT..även om det under lättar!( I grunden) ..men att förstå hur en skall  fiska..& att KASTA RÄTT!..så gör en det till 100 %..En måste fatta vad en sysslar med.

Nej. Har man en @Ismo bredvid sig behövs inte det. Annars håller jag med förutom att man måste fundera, testa, lära nytt osv. Ha en plan... revidera den vid behov... 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

37 minutes ago, Ismo said:

Så är det!..Tränar inte att kasta bra med/vid gräs!...endast vid VATTEN!...där..optimerar jag mitt kast.

När jag var 25 fick jag en inbjudan att åka till USA och hålla kastuppvisningar från ett filmteam från Espn. På riktigt alltså. Jag guidade dom och dom var väldigt tjatiga och seriösa med det.

Och jag hade från 10 års ålder fram till 25 inte många gräsmattetimmar. Bara första året när jag tränade och tränade för att kunna få ut linan alls. Annars bara fiske och fiske och fiske. Och det gav ju uppenbarligen resultat på kastskickligheten eftersom dom var så heta på det där. 

Bara för att skryta lite.. ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

26 minutes ago, jakobj said:

När jag var 25 fick jag en inbjudan att åka till USA och hålla kastuppvisningar från ett filmteam från Espn. På riktigt alltså. Jag guidade dom och dom var väldigt tjatiga och seriösa med det.

Och jag hade från 10 års ålder fram till 25 inte många gräsmattetimmar. Bara första året när jag tränade och tränade för att kunna få ut linan alls. Annars bara fiske och fiske och fiske. Och det gav ju uppenbarligen resultat på kastskickligheten eftersom dom var så heta på det där. 

Bara för att skryta lite.. ?

Den filmen vill jag se!

Vilken tröja hade du på underkroppen? ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago, Ismo said:

Jag har en känsla nu!..att du är en JÄKEL!!!! på att kasta bra vid fiske..!...hade gärna lärt mig av dig...EXAKT!!!!! sådana jag efterlyst i detta forum.:o

Jag är ju en föredetting. Lever på gamla meriter. När man fick barn var det bara att lägga sig i lägre division. Omöjligt att behålla en familj annars. ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...