-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Det Amerikanska systemet att ta krokstorleken delat med tre är en bra tumregel, så strl 8 blir 2,5X, vad nu det blir i mm, jag gissar på 0,21 mm.
-
By freddie blank · Posted
Fiskade för ett antal år sedan i några sjöar precis öster om fjället tsåktså, var där en vecka, fick bara stor harrar där, de största vägde 1510 och 1430 gram, men såg en harr som måste vägt 2500 gram plus. Har bild på den största. -
Jag har amplitude Mpx som ska hålla extra bra men började spricka efter 8 fiske pass . jag fick en ny på garantin , men har en till i en lägre klass som också börjar spricka att dom håller längre är inte sant .
-
By Regnbågarnas herre · Posted
Hej söker någon av dessa rullar, helst vänstervev. PM om ni har något så kan vi diskutera pris -
Söker dom som är 6,2 gram eller 95 grains. (#9). 10 fod som vanligtvis tillhör Scandi Short VT.
-
Begagnad bok i fint skick. På danska om havsöring, vad dom äter, flugor mm. 150kr+ev frakt kan hämtas upp på Hisingen i Göteborg
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-