Jump to content
Sign in to follow this  
Rob01bjo

Fritidshus nära grymma flugfiskevatten

Recommended Posts

Hej! Nu ska jag sälja mitt fritidshus som ligger nära flera bra fiskevatten. oavsett om man vill fiska efter stor öring och röding vid gömda tjärnar eller stora predatorer i ljungan. Allt ett stenkast från huset. I skogarna på ovansidan huset ligger 53st fiskevatten inom fiskevårdområdet där ett årskort kostar endast 500:- 

Gimån med det omtalade fisket i stavre (samt övriga fina strömmar) ligger endast 40minuter bort med bil. 

Finns flera fina hemliga åar med öring på långt över kilot som är perfekta för smygfisket med klass 2-3 spöt. 

Dessa är några av Sveriges absolut bästa vatten och visar dessa endast för rätt person. Finns både tjärnar och sjöar med mycket stor öring. Är ni intresserade och har frågor kan ni skicka ett PM. 

Länk nedan till objektbeskrivning. 

https://www.hemnet.se/bostad/villa-3rum-ljungaverk-ange-kommun-sodra-gullgard-345-16251295

• Like 4

Ja för rätt person (inbiten fiskegalning) är detta ett otroligt tillfälle. Priserna är låga i området fast det endast är 35 min med bil till Sundsvall. Och bokstavligen talat guld vatten överallt. Är man 3-4 fiske kamrater så kan detta vara hur bra som helst. Bastu, badtunna, spabad mm. Allt finns för avkoppling mellan tripperna. 

• Like 1

2 hours ago, Bigsalmon said:

Galet pris för det huset! 😮

Hade jag varit singel hade jag inte tvekat!

Ibland är det lättare att säga "förlåt" än att be om lov 😎

• Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 5

48 minutes ago, Henka said:

Ibland är det lättare att säga "förlåt" än att be om lov 😎

Årets bästa kommentar hittills !

• Thanks 1