-
By Timmolajnen · Posted
Mustad 10x #6 : 80kr Mustad 10x #10 : 80kr Guideline 10x # 8 100kr Porto +9kr -
Helt ny, påspolad backing men aldrig hunnit se vatten. LW5/8 i orange. Kan skickas med postens skicka lätt spårbart, på köparens bekostnad 1700kr POK
-
By Laxarnas prins · Posted
Först, jag är en människa som vurmar för jämställdhet och tar starkt avstånd till all sex som inte är på bägges lika villkor. Jag ska i kväll på ett disco i syfte att skänka pengar till Musikhjälpen och dess lite luddiga tema denna gång. Därför hoppas jag att pengarna går till något vettigt och att det inte bara blir ett platt PK-tema som inte ger avtryck på sikt. Jag synd om människor som utnyttjas och föraktar de som begår övergrepp! Men jag undrar även hur unga människor ska våga träffas och ha lite kul med allt vad det innebär utan att vara rädd för att samtyckeslagen ska i gång om någon ändrar sig efteråt. Man kanske ska skapa en samtyckesapp som svarar för vad folk vill ha ut av ett möte och som är juridiskt bindande Ovan inlägg har jag svårt att tolka och tar gärna mot er tolkning. 😀 -
By salmo prutta · Posted
Jag är hemma och vabbar och eventuellt binder lite flugor. Så jag har fullt upp. - Någon annan som kan ta ansvar och ha sex med den stackars ensamma människan nu i juletid? Mvh, Rickard. -
Återkom gärna med en kommentar på den. Däremot stod jag och testa nya XO graphene i klass 6 för någon månad sen. Den var fin.
-
Samma här Hade kunnat visa när en JAS Gripen motor maxas ut i testrigg säger väl sig självt varför man inte får fota
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0By BoobieNewbie,
-