Hoppa till innehåll

Echo bad ass glass


spawn

Recommended Posts

On 11/4/2019 at 1:12 PM, Bigsalmon said:

@Christian

Vad använde du för spännande spö i Holland?

@Bigsalmon Jag fiskade med ett Haldin 8', klass 8. Markus Haldin är en finsk byggare som har en serie spännande spön. Åttan var det hittills bästa glasfiberspöt för gädda som jag testat. Medium fast progressiv tapering, något kortare än vad glas brukar vara i den längden. Bra pris också. Han hade extrapris när jag köpte, så klingan gick på kanske 1500kr. 

 

 

IMG_1987.jpg

Gädda.jpg

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Inget fel på det spöt. Rejält med kraft och känsla. Lite tungt men det brukar jag tycka att mitt tfo blir med. Inga problem att kasta jätteflugor, men givetvis så var det lättare att kasta mindre. Tyvärr ingen fisk, men jag blev så skrämd som jag aldrig blivit tidigare av en säl som var ca 2 meter från ringen. Fortfarande hjärtklappning?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
33 minutes ago, jocke_möller_88 said:

Jag måste säga att Ech big ass glass  ä ett bra spö och bra tryck i det . Testat Spöt med opst commando heads och opst tip . Det vart ett bra setup, kan  varmt rekommendera Spöt. 

Funderar eventuell själv på ett sånt spö . I så fall köper jag ett på pepeflyfishing.com. 

Lite överdrivet att lägga in reklam i var och varannan tråd du svarar på, antingen att du har köpt eller tänker köpa från handlaren du nämner ovan. Vet inte heller om det är o.k enligt forumets regler.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

54 minutes ago, Isoperla said:

Lite överdrivet att lägga in reklam i var och varannan tråd du svarar på, antingen att du har köpt eller tänker köpa från handlaren du nämner ovan. Vet inte heller om det är o.k enligt forumets regler.

Ska sluta med det då.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...