Hoppa till innehåll

Båtmässan Göteborg 1-9 februari - Vinn fribiljetter


Jonas

Recommended Posts

_Z3B9008.jpg

Nu är det dags för Båtmässa igen och Edge kommer finnas på plats med egen monter i sportfiskeavdelningen som i år är flyttad till övervåningen. Vi har i år dubblat monterstorleken från 25 till 50 kvm monter och i montern visar jag min båt, en fullutrustad Ockelbo B18CC, en kajak med ekolod, min guideverksamhet www.wildfishsweden.se samt att Fjordguiderna www.fjordguiderna.se representeras av mig och mina guidekollegor.

Vi har två 55 tums skärmar där vi visar bilder från de guideäventyr som Wildfishsweden erbjuder: Bohuslän, Dalarna, Swedish Lapland samt att Fjordguiderna har en egen skärm som rullar bilder från de guideäventyr som erbjuds i Bohuslän. 

Vi har även med oss Ullbaggen *passa på att klappa den* som Fjordguideprojektet vann för bästa EU-projekt inom kategorin Blå Näringar tidigare i höst, det är första gången som Bohuslän vinner ett pris och även första gången sportfiske vinner ett pris sedan EU inträdet. Det här var 50:e baggen som delades ut så det här är vi extra stolta över. Läs mer: https://www.landsbygdsnatverket.se/inspiration/ullbaggenominerade/landsbygdensbasta2019/nomineradeforslag2019/nyaaffarsmojligheteriblanaringar/fjordguiderna.4.255e9c5716d22f8c38b2a748.html

https://www.landsbygdsnatverket.se/inspiration/ullbaggenominerade/landsbygdensbasta2019.4.2e7f995b16e3b7af718baa62.html

grattis 201911118.jpg

Det finns även några fåtöljer och ett bord så man kan sitta och snacka. Har även med en laddning nya Limit your Kill klistermärken. Hinns det med ska jag försöka trycka upp 100st nya Edge t-shirts också. Återkommer med designförslag i forumet.

mässmoter edge 5x10 meter.jpg

31 januari är det branschdag så då är det inofficiell öppning av mässan. 

Den 2 februari kl 12 på sportfiskedagen har jag föreläsning på stora scen om det intresserar någon av er - https://batmassan.se/programs/spannande-havsoringsfiske-premierat/

_Z3B9118_1980.jpg

Läs mer om mässan här: https://batmassan.se

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Och givetvis ska vi lotta ut ett gäng fribiljetter även i år. Vi börjar med att lotta ut 10 biljetter - två biljetter i fem omgångar. Posta en bild från ett fiskeäventyr 2019 så slumpar jag fram en vinnare bland de postade bidragen. Första perioden är från idag till och med lördag kl 12. Lycka till och hoppas vi syns på mässan!?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

@Långedrag vann första omgången. Stort grattis :) Jag skickar över två bjudkoder via PM under nästa vecka.

Vi kör igång nästa omgång direkt. För att delta postar ni en fiskebild från era äventyr 2019 i tråden. Bidrag postade i tidigare omgångar godkänns inte.

Nästa dragning blir på måndag kl 12:00.

Lycka till!?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

13 hours ago, Jonas said:

@Långedrag vann första omgången. Stort grattis :) Jag skickar över två bjudkoder via PM under nästa vecka.

Vi kör igång nästa omgång direkt. För att delta postar ni en fiskebild från era äventyr 2019 i tråden. Bidrag postade i tidigare omgångar godkänns inte.

Nästa dragning blir på måndag kl 12:00.

Lycka till!?

Tackar! Av någon konstig anledning har jag aldrig tagit mig till mässan tidigare, så blir ett trevligt premiärbesök.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

3 hours ago, Thymallus said:

En "nerka" från Kamtjatka...

IMG_9672.JPG

"sockeye" som de också kallas. Snacka om lekfärg haha :lol:

Du vet om att det finns flugaskar att köpa i de flesta sportfiskebutiker föresten? Fast det kanske är bättre med en dual-purpose keps :lol::P

Edit: för övrigt måste ju Kamtjatka vara världens häftigaste resemål

Redigerad med Lodjur
  • Haha 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

@Grillen vann den andra omgången. Stort grattis! Jag skickar två frikoder via PM senare i veckan.

Vi kör igång tredje omgången direkt. Posta ett bildbidrag från något av era fiskeäventyr 2019 för att delta. Bidrag i tidigare omgångar räknas ej.

Nästa dragning blir onsdag kl 12:00. Lycka till??

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

7 hours ago Thymallus sa:

Flugaskar?:-)

Det var faktiskt enklare med dual-purpose keps.

Går väl även under namnet "indianlax".

Kamtjatka var/är sagolikt.

Dual purpose... ahh vändbar? Full kollektion torrflugor på insidan ????

  • Thanks 1
  • Haha 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago, Jonas said:

@Grillen vann den andra omgången. Stort grattis! Jag skickar två frikoder via PM senare i veckan.

Vi kör igång tredje omgången direkt. Posta ett bildbidrag från något av era fiskeäventyr 2019 för att delta. Bidrag i tidigare omgångar räknas ej.

Nästa dragning blir onsdag kl 12:00. Lycka till??

Fasiken så roligt, tack! ?

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

3 hours ago Thymallus sa:

Då fortsätter vi med Kamtjatka, denna gången Gorbusha/Pink Salmon/Puckellax...

Kamtjatka var länge en drömdestination för mig. Måste varit en vacker resa :)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...