Hoppa till innehåll

Danielsson kundservice


Gruvslusk

Recommended Posts

Utöver att de gör topprullen NO1 så är de serviceminded, toppa det med att de är jäkligt trevliga samt att de alltid vill ta ett litet fiskesnack.

Dessa företag är otroligt sällsynta i dagen shoppingsyniska värld. Tack för den trygghet ni skänker Danielsson?

Nöjd ägare till 6st Danielsson. Utöver det har jag köpt ett koppel med rullar åt mina norska vänner. Aldrig något som krånglat.

Redigerad med Laxarnas prins
  • Like 5
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

16 minutes ago Ismo sa:

Låter bra! ..skall nog köpa mig en Danielsson #-5-6..framöver till min Cortland Compact Float. Även om en inte behöver så avancerad rulle till den klassen...det ärju jättte låånga rusningar en får vara med om..Hö hö! Men gillar kvalitet.

Hör med Tomas om han byter mot en Ismopuppa??!! ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jo men de kan klanta sig också. Beställde och betalade direkt för en rulle med extraspole. Men bara rullen dök upp!

Besvärligt ringa upp då de svarar sällan. Löste sig dock ganska snabbt men med onödigt besvär.

Enda felet med dessa rullar är att de andas tråkig svensk industridesign med maximal funktion och livslängd.?

 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

1 hour ago, SA said:

Jo men de kan klanta sig också. Beställde och betalade direkt för en rulle med extraspole. Men bara rullen dök upp!

Besvärligt ringa upp då de svarar sällan. Löste sig dock ganska snabbt men med onödigt besvär.

Enda felet med dessa rullar är att de andas tråkig svensk industridesign med maximal funktion och livslängd.?

 

Ja, Danielsson lämnar lite övrigt att önska när det gäller designen. Väldigt bra rullar dock. Jag tycker egentligen bara originalrullen är snygg. Control är en fantastisk rulle, men ser ut som en kaffekvarn...

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag glömde berömma dess design som tilltalar mig som gillar formgivning. Skönt Mercedersstuk med massa fina runda hål i godset för att minimera vikt. Klassikerna kan vara något bulliga men fina på sitt vis. Jag ser på rullarna som en fin kvinna som aldrig sviker dig då det blir åka av?

Redigerad med Laxarnas prins
  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bäst på planeten, perfekta redskap för osvikligt hårt bruk. Vill man ha pynt får man måla naglarna eller köpa nåt överprissatt amerikanskt pynt att pilla på i tv-soffan. I verklighetens skit och helvetes fiskedagar i obygden med alldeles för stora motståndare i tafsänden är det Danielssons produkter som räddar tillvaron. 

  • Like 5
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...