Jump to content
esa.fahlen

Älvräddarnas Auktion 2020

Recommended Posts

Arbetet med att stärka den biologiska mångfalden kan inte vänta.

Vi har därför valt att flytta vår auktion som traditionellt brukar gå av stapeln under sportfiskemässan, till Tradera.

Det innebär att du som redan påbörjat planeringen av dina bud kommer att få möjlighet att fullfölja dessa, via Traderas omsorg.

Självklart välkomnar vi även nya intressenter att delta i budgivningen.

Samtliga auktionsobjekt har skänkts av personer som delar Älvräddarnas syn och tankar kring fritt strömmande vattendrag.

Hela katalogen hittar du på 

https://issuu.com/esafahlen/docs/katalog_pdf_2020_ba_ttre_skarp/s/10137725

Intäkterna går oavkortat till vårt arbete med att avveckla onödiga vandringshinder.

Vi vill gärna utrycka vår stora tacksamhet till dels alla er som bidragit med objekt att auktioneras ut, men också till alla er som väljer att delta genom att lägga bud.

Auktionen startar lördagen den 21 mars kl 14.

Kika in på Tradera och sök på "Älvräddarna"

• Like 1

Jag lade upp lite mer info ovan.

Har med en tur själv som ni kan buda på om ni vill. En dag med mig på västkusten med fika lunch och havsöringsfiske. Vi fiskar från båt och ni kan välja själv om ni vill fiska fluga eller spinn. Ni kan vara två flugfiskare alternativt tre spinnfiskare. Lån av utrustning ingår och vill ni ha tips på trevligt boende i området har jag koll flera passande alternativ i olika prisklasser från camping till hotellstandard med gångavstånd till vattnet. Mer info och bilder från fiskeområdet hittar ni här:

https://www.wildfishsweden.se/full-width/

• Like 1