-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Alla linorna är helt nya. I priset ingår brevfrakt inom Sverige. För vikter och längder på linorna se bifogade bilder. Finns på fler sidor. Rio Spey Versitip för 2-hands spö. Pris 600:-kr Sjunk 2/3 klass: 8/9 (finns 2st) 9/10 (finns 2st) 10/11 (finns 1st och den är bokad) Rio Outbound Short för enhands spö. Pris 330:-kr WF Intermediate sjunk 6 klass: 8 (finns 1st) 9 (finns 2st) 10 (finns 2st) WF flyt sjunk 1 klass: 9 (finns 1st) 10 (finns 1st) Rio Windcutter för 2-hands spö. Pris 270:-kr Flyt WF klass 8/9/10 Flyt WF klass 11/12/13 Flyt WWF klass 10/11/12 Om det finns frågor eller funderingar tveka inte att ställa, PM eller i kommentarerna så ska jag försöka svara så gott jag kan. Reservation för felskrivning. Föredrar swish.
-
Söker OPST commando head i 225 grain 325 grain 400 grain 10’ t10, 14 och 17 spetsar köper jag gärna också 👍
-
Næsten ikke anvendt ARCTICSILVER WF7I sælges. Vægt:17 gram Hovedlængde: 10 meter Linelægde: 27 m Pris: 450 SEK + frakt
-
By Druggerobin · Posted
Hejsan säljer en simms jacka i storlek L passar perfekt med nått varmare under Pris 4000:- Ring 0738488932 kollar sällan här mvh / Robin Inte min jacka på bilden men det är en likadan. -
By Line-speed · Posted
Har väl hänt ibland att man fått ner mot nacken men de är så lite vattnet typ 30-50cm så laxen behöver gömma sig.. Partierna du märt ut funkar att finna fisk om de råkar va mer vattnen...iaf enligt min erfarenhet... Laxen tar skydd under vitskummet o stiger upp på bomber o hitch...funkar även små förtyngda tuber.. Frances o även mindre sunray.. Fiskar mest vitskum o strömmremsor en bit ner.. Finns de en stor sten, helst under vattenytan med strömmremsa strax ovanför nacken e ju värt o prova..
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-