-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Säljer följande Loop Cross S1 spön. Samtliga i väldigt gott skick med tub och strumpa. * 9' #5 pris: 3700:- * 9,6' #7 pris: 3700:- *10,6' #6 switch pris: 4000:- (nyskick) Bilder kommer vid PM Kan ev. tänka mig byte mot ett Scott Radian #7 spö. Kontakt via PM. /Robin
-
Söker ett Scott radian #7 både 9ft & 9,6ft Har haft både dessa spön förr men ångrar nu att jag sålt dessa. Så har du något fint radian till salu så köper jag det gärna. Även tidal kan vara av intresse Kontakt via PM
-
Hojta till om du har någon liggandes, alla färger av intresse 😁 20180191-47BE-4DD2-9E60-B1B8A0DBF78A.webp
-
tack för tipset, jag har sett det. Verkar vara likadant med de flesta av deras grejer. Har de blivit någon slags ÖB (gamla goda tiden) eller lastbildkapar-månglare för överblivna partier? Ska se vad jag kan göra och hur stark jag känner mig innan jag ger mig på charmoffensiver. Kanske skicka in min snygga hustru istället, eller välkammade barn
-
By Even Steven · Posted
Hej, Har du ett bra beggat Stonfo Elite bindstädd till salu köper jag gärna det. Skicka ett PM. -
Tack så mycket för guiden! Var ett tag sen jag var inne nu. Det jag skaffade var tvåkrokat och enkelkrok med en liten styrslang till. Tyckte det fungerade bra, även om jag inte fick någon fisk förra året. Fiskar mest enhands som sagt, men blir definitivt mer tvåhandsfiske i år. Riktigt trevligt att kasta med!
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-