Hoppa till innehåll

Tips på medverkanden i Flugfiskepodden!


JimWennmark

Recommended Posts

Hej Flugfiskesverige! 

Jim här! Jag, tillsammans med Tomas Lundqvist, startade och driver Flugfiskepodden!

Vi är nu inne på säsong 3 och spelar in just nu. (Egentligen den första riktigt seriösa säsongen). Den här säsongen har varit riktigt lyckad och vi har fått med en massa intressanta gäster och vi har avhandlat en massa intressanta ämnen. 

Vi profilerar oss som en interaktiv pod är du som lyssnar kan vara med och påverka innehållet. Så vill vill gärna göra vad vi kan för att nå ut med det budskapet till fler och att fler tar tillfället i akt och är med och påverkar. 

Så den naturliga frågan till dig blir ju: "Vem skulle du vilja ha med i podden?", "Vilket ämne skulle du vilja att vi pratade mer om?", "Vilka platser skulle du vilja höra mer om?"

 

Hoppas du kan hjälpa oss med detta!

Skriv dina önskemål som svar till denna tråd!

Tack för ordet!

 

Mvh

Jim Wennmark - Flugfiskepodden

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mats Jönsson som äger Wittlocks. En guru inom flugfisket. Mats fiskar bara enhands, hade varit kul med hans tankar kring det och varför?
 

Mikael Axell som driver Gothiaflyfishing. Duktig på allt inom hår och fjäder. Färgning, skillnader på material m m. Även en duktig lax och öringsfiskare.

Mvh

Peter Ludvigsson 

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

19 minutes ago, Jonas_P said:

Jag skulle lyssna helhjärtat om streamergurun @Sahlberg eller havsöringsesset @MathiasL underhöll i ett avsnitt! 

Själv skulle jag gärna höra Jonas_P i podden me dina tankar o tips ang fluglinor.. 

Redigerad med Line-speed
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...