Jump to content

Recommended Posts

..HUR störd kan en Människa vara?:huh:...Trump gör mig konfunderad:mellow:..å andra sidan! Hur störda är det Amerikanska folket?

Tänk att ha en sådan på/i en arbetsplats!..en hade ju slagit ihjäl han/hon med en EKPLANKA rätt tidigt...lr. satt in han/hon in på Psyket.

Men dom röstar väl som vanligt ..Pest lr. Kolera.

• Like 1
46 minutes ago, Ismo said:

..HUR störd kan en Människa vara?:huh:...Trump gör mig konfunderad:mellow:..å andra sidan! Hur störda är det Amerikanska folket?

Tänk att ha en sådan på/i en arbetsplats!..en hade ju slagit ihjäl han/hon med en EKPLANKA rätt tidigt...lr. satt in han/hon in på Psyket.

Men dom röstar väl som vanligt ..Pest lr. Kolera.

Biden ser ut att vinna! 😅👍🇸🇪🇺🇸 Men jag tror också att da T Rump skulle ”behöva hjälp”... 😉 Jag har haft en arbetskamrat som funkade likadant. Jag önskar ingen annan ett sådant öde... 😒

Kollat på lite På gränsen med Peter Jihde!!

Vilket stört folk det finns i USA( & andra länder-Sverige):o:mellow: ..en tror faktiskt inte det är SANT!!..tyvärr så är det så..dessa sk. Religiösa..samfund te H å V...en kan tro en fortfarande lever runt 1700 talet till mitten av 1800..HUR kan UTBILDADE Människor ha en sådan Människosyn???

När en är DÖD..så är en DÖD!! Hur svårt kan det vara?..jag behöver inte bevisa nått!! ..men det måste dom.

Som allt liksom i/med Vetenskapen. ENKELT.

• Like 1

Minns ett möte med en Religiös fanatiker!..denne påstod att JAG!!!! skulle BEVISA ..att det inte fanns nått efter ens Död!!!??????

" Du skojar sa jag!..det är väl DU!.DU ..som skall BEVISA mig om nått!!"

Tror inte han fattade nått...SUCK!:mellow:

• Like 1
22 minutes ago, Ismo said:

Minns ett möte med en Religiös fanatiker!..denne påstod att JAG!!!! skulle BEVISA ..att det inte fanns nått efter ens Död!!!??????

" Du skojar sa jag!..det är väl DU!.DU ..som skall BEVISA mig om nått!!"

Tror inte han fattade nått...SUCK!:mellow:

Tur att de gick så bra ändå att båda överlevde..  👍👍

Noget rätt gjorde vel denna Trumph,  dollarkursen steg med minst 70% under hans tid vid makten. Inge stora väpnade konflikter.

Nu bliver det vel dollarkurs på 5-6 kronor igjen, bra för oss privatpersoner som importerar, förlust för företag som exporterar.

Nya killen har säkert svenska anor  " Jon Bidèn "

Edited by Norrbaggen
1 hour ago, Norrbaggen said:

Noget rätt gjorde vel denna Trumph,  dollarkursen steg med minst 70% under hans tid vid makten. Inge stora väpnade konflikter.

Nu bliver det vel dollarkurs på 5-6 kronor igjen, bra för oss privatpersoner som importerar, förlust för företag som exporterar.

Även den andra verkar ha svenska rötter..... Donald Långtrump

13 hours ago, Norrbaggen said:

'dollarkursen steg med minst 70%...'?    Kursen låg kring 8.60 i Januari 2016 och kring 8.90 första Oktober 2020..  

image.png

• Like 3
  • Thanks 1

Sen så tror jag inte ett dugg på att Trump har haft Covid 19!..säger som han har sagt om allt..FEJK.

Möjligt att han lider av nån könssjukdom i skallen är nog mest troligt.

Trump har lånat mycket pengar för att hålla uppe dollarn och arbeten, detta ska framtida generationer pynta...

Sen har Trump inte startat krig. USA:s stora motståndare har Trump hållit på avstånd. Han har väl även gjort en del för Nordkoreas demokrati.

Hoppas att USA:s våldsamma historia inte ger en grogrund för såväl inrikes och utrikes konflikter.

Demokrati är vackert.

2 hours ago, DAP said:

'dollarkursen steg med minst 70%...'?    Kursen låg kring 8.60 i Januari 2016 och kring 8.90 första Oktober 2020..  

image.png

Jag tog en Långtrump, dra av det halva så passar det battre.  År det inte så med hela gubben, halva ar mer enn nog.

On 11/6/2020 at 5:09 PM, Ismo said:

Kollat på lite På gränsen med Peter Jihde!!

Vilket stört folk det finns i USA( & andra länder-Sverige):o:mellow: ..en tror faktiskt inte det är SANT!!..tyvärr så är det så..dessa sk. Religiösa..samfund te H å V...en kan tro en fortfarande lever runt 1700 talet till mitten av 1800..HUR kan UTBILDADE Människor ha en sådan Människosyn???

När en är DÖD..så är en DÖD!! Hur svårt kan det vara?..jag behöver inte bevisa nått!! ..men det måste dom.

Som allt liksom i/med Vetenskapen. ENKELT.

Tur Ismo att du i alla år gett så stabilt intryck här på Edge! 😅😅

• Haha 1
58 minutes ago darocker sa:

Tur Ismo att du i alla år gett så stabilt intryck här på Edge! 😅😅

Så är det!

15 minutes ago, Balswinger said:

Undrar vart dollarkursen skulle dragit iväg om Ismo blev president? 🤑

70% hit eller dit verkar ju inte spela så stor roll 😁