-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Jag har precis köpt ett Wraith 9 fot klass 5 på mellandagsrean, du har inte provat det? Själv har jag inte haft tillfälle att testa det ännu, men det känns rappt, och väldigt lätt i handen för att vara en 9 fots 5'a, jag ser verkligen fram emot att testa det.
-
Vill gärna köpa denna klassiker från Loop. Den ska vara i bra skick då jag ska ge bort den i present.
-
Det blev en 6a pga priset. Tack för all hjälp Nu saknas bara en lina. Jag fiskar enbart torrt och nymf er, nån som har nåt tips? Jag läste om Snowbee i nån recension, men den finns bara som helvit i Norden. Läste även om SA Amplitude trout och infinity. Jag har aldrig fiskat med nån av dom, men antar att dom funkar
-
Är du nybörjare så kanske inte Hardys nya Ultra Light serie så lämpligt då det tydligen ska vara supersnabbt, men Zephrus är ett bra val, lättkastat och förlåtande.
-
By harlequine · Posted
Gällande stenar med klägg på, greppar sulan utan dubb???? -
Ha ha, gött att du rekommenderar att han ska gå upp 0,1mm från 0,22 till 0,23.😄. Säger lite om hur nördiga vi flugfiskare är👍😉👍
-
Michelin är den bästa gummisulan jag testat när det gäller grepp utan dubb. Fram till gummisulors begränsningar. Dock är sulan så mjuk så flera dubbar, i alla fall för mig ryker under vadandet (beroende på underlag såklart).
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-