Report
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Inga problem. Absolut så är det, men det är totalt sett ingen serie jag skulle klassa som förlåtande. Som vanligt handlar det om stil och preferens
-
Tusen tack Sebbe! Väldigt intressant.😊👍 Verkar som att 14 fotaren har en lite mer förlåtande profil, och faktiskt är hyfsat rätt klassad.
-
Yes, har 14' (4delad) och 15'. Två helt olika spön. 15fotaren löser allt i sjunkväg. Har fiskat 750 och FIST+15' T17. Inga problem att lyfta i en single spey om det tillåts. Löser även 850. Upplever att spöt kommer till liv runt 44-45g, beroende på linprofil. Kräver timing och hastighet i större utsträckning än de flesta spön, litet fönster och hög linhastighet. 14fotaren är djupare och lättare att ladda. Fiskat allt från FHI till 246. 38-40g beroende på tycke och smak.
-
Med lång klump menar jag över 16 meter. Jag har nu TSD Distance+ och har sett att Vision XO också finns. Finns det någon mer?
-
Intresserad av en Vosseler Passion #9/10. Återkom gärna via pm. MVH Calle
-
Om någon mot förmodan är intresserad av att sälja ett LPX Chrome #9/10 13'9" - 6 delat så är jag intresserad. MVH Calle
-
Jag har en ramlös pontonbåt från Dave Scadden som tyvärr inte kommer till användning. Modellen heter Renegade Outlaw med längden 240 cm och bredden 135 cm, . Fungerar fint i både stilla och strömmande vatten och klarar av "klass 3" älvar. Båten är hel, läckfri och har aldrig behövt lagas. . Tar ca 15 minuter att sätta ihop. Mer information kan fås på Youtube om ni söker på "Dave Scadden Renegade Outlaw". Pris: 3000 kr. Om den skall skickas så tillkommer frakt. Enklast är nog att hämta den alternativt avlämning (jag reser en del i Sverige.
-
Scott Centric 10ft klass 5, sparsamt använt i kanonskick utan skador på klinga eller holkar. inköpt 2021. Pris: 5400 SEK inkl rek.frakt Hörs på PM /T
-
Senaste version. I stort sett nyskick, ytterst små spår av användnig - lätt smutsigt handtag. Alla holkar i klanderfritt skick. Köpt av mig här på Edge. 4500:- ink frakt Finns i Göteborg om man vill kika på det. Hälsningar John
-
-
Ämnen
-
Images
-
1By leijonflies,
-
0
-
0
-